wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REKLAMA I MEDIA W POLSCE 2002


wydawnictwo: MERKURIUSZ POLSKI, 2003, wydanie I

cena netto: 101.00 Twoja cena  95,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mamy przyjemność przedstawić Państwu siódmą edycję rocznika branżowego Reklama i Media w Polsce. Rocznik ten jest, w swojej kategorii, najstarszym i najpełniejszym branżowym informatorem ukazującym się na polskim rynku. Od lat zajmuje niekwestionowaną pozycję lidera w kategorii katalogów business to business. Adresatem rocznika są niezmiennie działy marketingu firm prowadzących świadomą politykę promocyjną oraz podmioty z szeroko pojętej branży reklamowo-medialnej i jej otoczenia.

Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie zaktualizowanej informacji o rynku oraz o tworzących go podmiotach i instytucjach. Służy temu coroczne ankietowanie firm, monitorowanie rynku oraz współpraca z organizacjami branżowymi.

Publikacja tradycyjnie posiada następującą strukturę:

- część redakcyjno-merytoryczna: opracowania autorskie, analizy i prognozy, zestawienia oraz dane pochodzące z badań rynkowych;

- część poglądowo-prezentacyjna: ok. 500 szczegółowych prezentacji firm, mediów, stowarzyszeń i organizacji;

- baza danych: ponad 8.000 uporządkowanych rekordów teleadresowych, zebranych głównie poprzez bezpośrednie ankietowanie.

Warto podkreślić, że w roku bieżącym katalog zawiera nowy dział prezentujący marketingi dużych firm, które prowadziły ogólnopolskie kampanie reklamowe. Mamy nadzieję, że stanie się on zaczynem corocznych podsumowań ciekawych wydarzeń i osiągnięć działów marketingu różnych branży.

Bieżąca edycja, podobnie jak poprzednia, zawiera pełne tłumaczenia na język angielski (wersja brytyjska), artykułów oraz wszelkich pojęć w bazie danych, indeksach i prezentacjach. Daje to możliwość łatwego wykorzystywania publikacji poza polskim obszarem językowym.

Katalog niniejszy zawiera informacje pozyskiwane między lutym a listopadem 2002.

526 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022