Mamy przyjemność
przedstawić Państwu siódmą edycję rocznika branżowego Reklama i Media w Polsce.
Rocznik ten jest, w swojej kategorii, najstarszym i najpełniejszym branżowym
informatorem ukazującym się na polskim rynku. Od lat zajmuje niekwestionowaną pozycję
lidera w kategorii katalogów business to business. Adresatem rocznika są niezmiennie
działy marketingu firm prowadzących świadomą politykę promocyjną oraz podmioty z
szeroko pojętej branży reklamowo-medialnej i jej otoczenia.
Celem niniejszej publikacji
jest dostarczenie zaktualizowanej informacji o rynku oraz o tworzących go podmiotach i
instytucjach. Służy temu coroczne ankietowanie firm, monitorowanie rynku oraz
współpraca z organizacjami branżowymi.
Publikacja tradycyjnie
posiada następującą strukturę:
- część
redakcyjno-merytoryczna: opracowania autorskie, analizy i prognozy, zestawienia oraz dane
pochodzące z badań rynkowych;
- część
poglądowo-prezentacyjna: ok. 500 szczegółowych prezentacji firm, mediów, stowarzyszeń
i organizacji;
- baza danych: ponad 8.000
uporządkowanych rekordów teleadresowych, zebranych głównie poprzez bezpośrednie
ankietowanie.
Warto podkreślić, że w
roku bieżącym katalog zawiera nowy dział prezentujący marketingi dużych firm, które
prowadziły ogólnopolskie kampanie reklamowe. Mamy nadzieję, że stanie się on zaczynem
corocznych podsumowań ciekawych wydarzeń i osiągnięć działów marketingu różnych
branży.
Bieżąca edycja, podobnie
jak poprzednia, zawiera pełne tłumaczenia na język angielski (wersja brytyjska),
artykułów oraz wszelkich pojęć w bazie danych, indeksach i prezentacjach. Daje to
możliwość łatwego wykorzystywania publikacji poza polskim obszarem językowym.
Katalog niniejszy zawiera
informacje pozyskiwane między lutym a listopadem 2002.
526 stron