wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZBIÓR ZABAWNYCH GIER SZKOLENIOWYCH


TAMBLYN D.

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie I

cena netto: 129.00 Twoja cena  122,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zbiór zabawnych gier szkoleniowych


Książka zawiera opisy 50 oryginalnych i ciekawych gier szkoleniowych, które wzmacniają efekt uczenia się poprzez włączenie do szkoleń elementu humoru i zabawy, pomagają przyciągnąć uwagę uczestników i ułatwiają rozwój pożądanych cech i umiejętności.

Zaprezentowane tu gry:

  • rozwijają kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,

  • wspierają budowę zgranych i efektywnie współpracujących zespołów,

  • rozwijają inteligencję emocjonalną i uczą asertywności,

  • ułatwiają akceptację zmian,

  • wzmacniają charyzmę u menedżerów,

  • poprawiają atmosferę w miejscu pracy.

Usystematyzowany zestaw gier jest pełnym, gotowym do wykorzystania programem szkoleniowym, choć można go też przystosować do własnych potrzeb lub wykorzystać gry oddzielnie. Każda z gier zawiera sugerowane zabawne wprowadzenie, spis potrzebnych materiałów, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.


Dopasuj idealną grę do twojego szkolenia

Wprowadzenie: jak korzystać z tej książki

Rozdział 1. Pięć gier, dzięki którym naturalnie i z humorem poprowadzisz każde szkolenie
Gra 1. Co jest w środku?
Gra 2. Rymy częstochowskie
Gra 3. Jasnowidz
Gra 4. Zapominalski narrator
Gra 5. Rozbrajanie miny

Rozdział 2. Pięć gier wspierających kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów
Gra 1. Liczby nie kłamią
Gra 2. Mózg się gotuje
Gra 3. Luźne skojarzenia
Gra 4. Losowe skojarzenia
Gra 5. Scenariusz

Rozdział 3. Pięć gier wzmacniających charyzmę menedżerów
Gra 1. Przywódcy alfa
Gra 2. Mistrz Pakowania
Gra 3. Konfucjusz mówi
Gra 4. Agenci Kariery
Gra 5. Gra rekrutacyjna

Rozdział 4. Pięć gier wspierających budowę kreatywnych, umiejących współpracować zespołów
Gra 1. Grupowa opowieść
Gra 2. Komunikacyjny misz-masz
Gra 3. Natrętni partnerzy
Gra 4. Jedno małe słowo
Gra 5. Starcie tytanów

Rozdział 5. Pięć gier ułatwiających akceptację zmian
Gra 1. Aukcja
Gra 2. Hamulec strachu
Gra 3. Goście weselni
Gra 4. Niech Moc będzie z tobą
Gra 5. Spółka Zabawkowy Raj

Rozdział 6. Pięć gier, dzięki którym staniesz się zrelaksowanym i interesującym mówcą
Gra 1. Rzuć i mów
Gra 2. Bełkotliwi eksperci
Gra 3. Mocne wsparcie
Gra 4. Kogo to obchodzi?
Gra 5. To takie proste, mój drogi Watsonie

Rozdział 7. Pięć gier rozwijających inteligencję emocjonalną
Gra 1. Zarażenie emocjami
Gra 2. F jak Firma
Gra 3. Sprzedać pług śnieżny na Hawajach
Gra 4. Role w zespole
Gra 5. Idealne miejsce pracy

Rozdział 8. Pięć gier poprawiających atmosferę w miejscu pracy
Gra 1. Kto zaczął?
Gra 2. Nazwij te normy!
Gra 3. Idealny świat
Gra 4. Zupa alfabetowa
Gra 5. Podejmij wyzwanie!

Rozdział 9. Pięć gier ułatwiających współpracę z trudnymi ludźmi
Gra 1. Uspokój się, Ty, Ale
Gra 2. Lustro, lustro
Gra 3. Nazwij to pole!
Gra 4. Odbieranie wibracji
Gra 5. Scenariusze

Rozdział 10. Pięć gier, które pomagają nabrać asertywności
Gra 1. Rzeźby
Gra 2. Między młotem a kowadłem
Gra 3. Królestwo zwierząt
Gra 4. Strzelanina na Dzikim Zachodzie
Gra 5. Ekspert Dziwak

O autorkach


276 stron, Format: 17.5x24.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022