|

ZBIÓR ZABAWNYCH GIER SZKOLENIOWYCH
TAMBLYN D. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER, 2013, wydanie I cena netto: 129.00 Twoja cena 122,55 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zbiór zabawnych gier szkoleniowych
Książka zawiera opisy 50 oryginalnych
i ciekawych gier szkoleniowych, które wzmacniają efekt uczenia się poprzez włączenie
do szkoleń elementu humoru i zabawy, pomagają przyciągnąć uwagę uczestników i
ułatwiają rozwój pożądanych cech i umiejętności.
Zaprezentowane tu gry:
rozwijają kreatywne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów,
wspierają budowę zgranych i efektywnie współpracujących zespołów,
rozwijają inteligencję emocjonalną i uczą asertywności,
ułatwiają akceptację zmian,
wzmacniają charyzmę u menedżerów,
poprawiają atmosferę w miejscu pracy.
Usystematyzowany zestaw gier jest pełnym, gotowym do wykorzystania programem
szkoleniowym, choć można go też przystosować do własnych potrzeb lub wykorzystać gry
oddzielnie. Każda z gier zawiera sugerowane zabawne wprowadzenie, spis potrzebnych
materiałów, szczegółowe wskazówki dla prowadzącego i propozycje pytań do dyskusji.
Dopasuj idealną grę do twojego szkolenia
Wprowadzenie: jak korzystać z tej książki
Rozdział 1. Pięć gier, dzięki którym naturalnie i z humorem poprowadzisz
każde szkolenie
Gra 1. Co jest w środku?
Gra 2. Rymy częstochowskie
Gra 3. Jasnowidz
Gra 4. Zapominalski narrator
Gra 5. Rozbrajanie miny
Rozdział 2. Pięć gier wspierających kreatywne myślenie i umiejętność
rozwiązywania problemów
Gra 1. Liczby nie kłamią
Gra 2. Mózg się gotuje
Gra 3. Luźne skojarzenia
Gra 4. Losowe skojarzenia
Gra 5. Scenariusz
Rozdział 3. Pięć gier wzmacniających charyzmę menedżerów
Gra 1. Przywódcy alfa
Gra 2. Mistrz Pakowania
Gra 3. Konfucjusz mówi
Gra 4. Agenci Kariery
Gra 5. Gra rekrutacyjna
Rozdział 4. Pięć gier wspierających budowę kreatywnych, umiejących
współpracować zespołów
Gra 1. Grupowa opowieść
Gra 2. Komunikacyjny misz-masz
Gra 3. Natrętni partnerzy
Gra 4. Jedno małe słowo
Gra 5. Starcie tytanów
Rozdział 5. Pięć gier ułatwiających akceptację zmian
Gra 1. Aukcja
Gra 2. Hamulec strachu
Gra 3. Goście weselni
Gra 4. Niech Moc będzie z tobą
Gra 5. Spółka Zabawkowy Raj
Rozdział 6. Pięć gier, dzięki którym staniesz się zrelaksowanym i
interesującym mówcą
Gra 1. Rzuć i mów
Gra 2. Bełkotliwi eksperci
Gra 3. Mocne wsparcie
Gra 4. Kogo to obchodzi?
Gra 5. To takie proste, mój drogi Watsonie
Rozdział 7. Pięć gier rozwijających inteligencję emocjonalną
Gra 1. Zarażenie emocjami
Gra 2. F jak Firma
Gra 3. Sprzedać pług śnieżny na Hawajach
Gra 4. Role w zespole
Gra 5. Idealne miejsce pracy
Rozdział 8. Pięć gier poprawiających atmosferę w miejscu pracy
Gra 1. Kto zaczął?
Gra 2. Nazwij te normy!
Gra 3. Idealny świat
Gra 4. Zupa alfabetowa
Gra 5. Podejmij wyzwanie!
Rozdział 9. Pięć gier ułatwiających współpracę z trudnymi ludźmi
Gra 1. Uspokój się, Ty, Ale
Gra 2. Lustro, lustro
Gra 3. Nazwij to pole!
Gra 4. Odbieranie wibracji
Gra 5. Scenariusze
Rozdział 10. Pięć gier, które pomagają nabrać asertywności
Gra 1. Rzeźby
Gra 2. Między młotem a kowadłem
Gra 3. Królestwo zwierząt
Gra 4. Strzelanina na Dzikim Zachodzie
Gra 5. Ekspert Dziwak
O autorkach
276 stron, Format: 17.5x24.5cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|