Przez marketing do wzrostu
8 zwycięskich strategii
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat
zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie
nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej
dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy
szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
„Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki
czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe
przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję
bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się
wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż
możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego
zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w
dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu
3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of
Management na Northwestern University.
Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z
siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie,
uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę
książkę.
„Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania
„Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w
2012 roku.
Wstęp do wydania polskiego
Wstęp: Przygotujmy się do wejścia na osiem ścieżek prowadzących do
wzrostu
1. Wzrost dzięki zwiększaniu udziału w rynku
2. Wzrost dzięki zaangażowanym klientom i interesariuszom
3. Wzrost dzięki stworzeniu silnej marki
4. Wzrost dzięki innowacyjnym nowym towarom, usługom i doznaniom
5. Wzrost dzięki ekspansji zagranicznej
6. Wzrost dzięki fuzjom, przejęciom, aliansom i joint venture
7. Wzrost dzięki doskonałej opinii w zakresie odpowiedzialności społecznej
8. Wzrost dzięki partnerstwu z administracją publiczną i organizacjami
pozarządowymi
Epilog
Przypisy
Indeks
234 strony, Format: 15.0x22.5cm, oprawa twarda