wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU PERSPEKTYWY I KIERUNKI ROZWOJU


PALUSZEK A. KARWACKA M. KARASZEWSKI R.

wydawnictwo: UMK, 2011, wydanie I

cena netto: 81.60 Twoja cena  77,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Opracowanie stanowi dobrze przemyślane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyróżnia się kompleksowym ujęciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywodów najnowszymi tendencjami zaczerpniętymi z dostępnych źródeł tak polsko-, jak i obcojęzycznych oraz praktycznym omówieniem podjętych zagadnień. [...]Monografia, stanowić będzie wartościową pozycję pogłębiającą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności na tle funkcjonowania przedsiębiorstw i współpracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma także istotne walory aplikacyjne dzięki zamieszczeniu w nim wielu przykładów praktycznych i może stanowić bardzo cenną pomoc dydaktyczną w procesach kształcenia studentów oraz stanowić źródło tzw. dobrych praktyk dla kadry menedżerskiej”.

Prof. dr hab.Maciej Urbaniak – fragment recenzji


Spis treści:

Wstęp

JANINA OCHOJSKA

ROBERT KARASZEWSKI

I. Pierwsze refleksje

KATARZYNA JASIKOWSKA
Nowy, lepszy świat? Globalizacja po korekcie

EUGENIUSZ NIEDZIELSKI
Różne oblicza społecznej odpowiedzialności biznesu


II. Wdrażanie koncepcji społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwach

WALDEMAR ROGOWSKI, JOANNA KORPUS, KINGA DELUGA
Wybrane przykłady wdrażania strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw działających w Polsce

ALDONA WIKTORSKA-ŚWIĘCKA
Corporate citizenship jako koncepcja włączenia działań społecznie odpowiedzialnych do strategii przedsiębiorstwa

EWA JASTRZĘBSKA
System społecznej odpowiedzialności warunkiem skutecznego wdrażania koncepcji CSR

PIOTR GAŁA
Zarządzanie ryzykiem jako sposób na bardziej odpowiedzialne i świadome prowadzenie działalności gospodarczej


III. CSR w kontekście trzeciego sektora

MARTA KARWACKA
Realizowanie społecznej odpowiedzialności biznesu przez partnerstwa przedsiębiorstw i NGO‘s

MATEUSZ KUCZ
Wartość współpracy, wartości we współpracy - perspektywy dla CSR w województwie kujawsko-pomorskim

KAMILA MAZUR
Etyczny fundraising organizacji pozarządowych

ADAM DOMIŃSKI
Istota partnerstwa w społecznej odpowiedzialności biznesu


IV. Konsumenci a społeczna odpowiedzialność biznesu

MAŁGORZATA KOSZEWSKA
Normy i standardy w obszarze CSR jako istotny czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów

GRZEGORZ ZASUWA
Wpływ postrzeganych motywów podejmowania inicjatyw społecznych przez przedsiębiorstwo na reakcje konsumentów

ANNA BATORCZAK
Czy edukacja dla zrównoważonego rozwoju może pomóc w kształtowaniu postaw konsumenckich? Refleksje z okazji połowy ogłoszonej przez ONZ Dekady Edukacji dla Zrównoważonego Rozwoju


V. CSR w wybranych branżach

TOMASZ PIOTR MURAWSKI
Społecznie odpowiedzialny biznes w bankowości międzynarodowej

MONIKA MALINOWSKA-OLSZOWY
Ochrona własności przemysłowej a etyka biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem działalności przedsiębiorstw na rynku odzieżowym

DOROTA TENETA-SKWIERCZ
CSR w globalnym łańcuchu dostaw na przykładzie firmy Reed Elsevier


317 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022