wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

3DS MAX 2012 ĆWICZENIA PRAKTYCZNE


PASEK J.

wydawnictwo: HELION, 2012, wydanie I

cena netto: 31.50 Twoja cena  29,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki.

Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji.

Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!

W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:

  • modelowanie postaci,
  • budowanie sceny,
  • skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
  • animacja.

Spis treści:

Rozdział 1. Modelowanie postaci (5)

  • Początek (5)
  • Proste bryły (Primitives) (16)
  • Obiekty siatkowe (28)
  • Materiały (40)
  • Włosy i ubranie (56)

Rozdział 2. Budowanie sceny (79)

  • Modelowanie wnętrza (80)
  • Materiały (106)
  • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny (119)
  • Realistyczne oświetlenie wnętrza (129)
  • Realistyczne oświetlenie na zewnątrz, czyli Pinokio wychodzi z domu (135)

Rozdział 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji (147)

  • Przygotowanie skóry (147)
  • Gotowy szkielet humanoida (Biped) (151)
  • Nakładanie skóry na szkielet (159)

Rozdział 4. Animacja (165)

  • Przygotowania (166)
  • Klucze animacji (173)
  • Kontrolery animacji (184)
  • Animowane światła, materiały i efekty (195)
  • Biped (209)
  • Łączenie sekwencji ruchu (225)
  • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu (230)

240 stron, Format: 140x208, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022