wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 51.30 48,74   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BEYOND BULLET POINTS MAGIA UKRYTA W MICROSOFT POWERPOINT


ATKINSON CLIFF / OCZARUJ SŁUCHACZY I PORWIJ ICH DO DZIAŁANIA /

wydawnictwo: HELION, 2012, wydanie III

cena netto: 51.30 Twoja cena  48,74 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania.


  • Po co tworzysz prezentacje multimedialne?
  • Co planujesz przekazać?
  • Co zamierzasz osiągnąć?

Zamień PowerPoint w maszynkę do hipnotyzowania słuchaczy PowerPoint to potężne narzędzie, pomagające tworzyć prezentacje, motywować ludzi do działania, a nawet zmieniać ich sposób myślenia.

A jednak większość prelegentów nie korzysta z tych niesamowitych możliwości - tworzą nudne, przegadane slajdy, na których prym wiodą niekończące się punktowane listy. Chcesz wyjść przed szereg i nauczyć się, jak tworzyć fascynujące prezentacje, o których ludzie będą rozmawiać jeszcze przez długie tygodnie? Czas na przekroczenie magicznej granicy, pozwalającej Ci zostawić daleko za sobą konkurencję, dzielącą włos na czworo i rozprawiającą godzinami przed rzędami znudzonych, zaspanych słuchaczy.

Poznaj genialną metodę realizowania porywających wystąpień, która zrewolucjonizuje sposób używania Microsoft PowerPointa.

Metoda BBP (Beyond Bullet Points, dosłownie "coś więcej niż podpunkty") przydaje się w najrozmaitszych sytuacjach. Pomoże Ci zorganizować oraz ułatwi rozmowę z publicznością. Wyjaśni też, jak, gdzie i dlaczego warto używać PowerPointa. Pokaże Ci, jak myśleć o czymś więcej niż podpunkty - i zwiększać skuteczność przekazu. Trzecie wydanie tej popularnej książki rzuca światło na innowacyjną metodologię krok po kroku. Wydobądź wreszcie niesamowitą historię, ukrytą w Twoich slajdach. Specjalista od komunikacji, Cliff Atkinson pokazuje, jak zastosować klasyczne zasady opowiadania historii i praktyczne, sprawdzone naukowo metody pracy z PowerPointem, aby stworzyć zapadający w pamięć, wymowny przekaz.

  • Odkryj sztukę kierowania uwagą słuchaczy
  • Prezentuj swoje treści na ścianie, laptopie i tablecie
  • Motywuj słuchaczy i apeluj do ich emocji
  • Naucz się planować kanały wizualny i werbalny
  • Zobacz, kiedy i jak stosować elementy graficzne
  • Przyciągaj uwagę za pomocą słowa

Spis treści:

O autorze (9)
Wprowadzenie (11)

Rozdział 1. PowerPoint w oku cyklonu (13)

  • Wejście na scenę medialną (15)
  • Szczególna historia (17)
  • Sedno sprawy (21)
  • Wydobywanie esencji (23)
  • Łączenie środków przekazu (24)
  • Wygaszenie (26)
  • Trudne wybory (27)
  • Wiatr zmian (28)
  • Moc BBP w Twoich rękach (29)

 

Rozdział 2. Reorientacja podejścia do PowerPointa zgodnie z badaniami (31)

  • Trzy podstawowe narzędzia PowerPointa (31)
  • Reorientacja 1: Używaj widoku Slide Sorter (Sortowanie slajdów) do zarządzania całokształtem informacji (32)
  • Reorientacja 2: Używaj widoku Notes Page (Strona notatek) do synchronizowania tego, co pokazujesz, z tym, co mówisz (44)
  • Reorientacja 3: Używaj widoku Normal (Normalny) do kierowania uwagą słuchaczy po ekranie (51)
  • Dobrze nastawione narzędzie (56)

 

Rozdział 3. Budowanie fundamentu za pomocą szablonu historii BBP (59)

  • Jak wygląda dalsza droga? (60)
  • Gwarantowanie zrozumienia za pomocą BBP (61)
  • Krok 1: Wybierz wątek historii i schemat, którego będziesz się trzymać (67)
  • Krok 2: Na początek wyciągnij to, co jest najważniejsze (68)
  • Krok 3: Prowadź wątki wizualne i werbalne za pomocą scenorysu (70)
  • Jak zacząć pracę z szablonem historii BBP (78)
  • Pisanie nagłówków zgodnie z trzema zasadami podstawowymi (79)

 

Rozdział 4. Planowanie pierwszych pięciu slajdów (83)

  • Co pokażesz, powiesz i zrobisz na pierwszych pięciu slajdach? (84)
  • Rozpoczęcie od tytułu i autora (85)
  • Wybieranie wątku historii (86)
  • Wybór modelu (97)
  • Kurtyna zapada po Akcie I (100)
  • 10 porad dotyczących ulepszania Aktu I (102)

 

Rozdział 5. Planowanie pozostałych slajdów (109)

  • Teraz przedstawiamy... Akt II (109)
  • Nawlekanie ucha igielnego za pomocą hierarchii (113)
  • Nadawanie slajdom priorytetu (115)
  • Wyciąganie na początek tego, co jest najważniejsze (130)
  • Kurtyna zapada nad szablonem historii (132)
  • 10 porad dotyczących ulepszania Aktu II (133)

 

Rozdział 6. Przygotowywanie scenorysu i narracji (139)

  • Co pokażesz, powiesz i zrobisz w trakcie wyświetlania każdego slajdu? (140)
  • Przygotowywanie scenorysu (140)
  • Planowanie kanału werbalnego przez zapisywanie tego, co powiesz (149)
  • Planowanie kanału wizualnego przez szkicowanie scenorysu (152)
  • Rysowanie scenorysu z wykorzystaniem trzech podstawowych zasad (155)
  • 10 porad dotyczących ulepszania scenorysu (159)

 

Rozdział 7. Szkicowanie scenorysu (167)

  • Co naszkicować na każdym ze slajdów? (167)
  • Szkicowanie slajdów Aktu I (168)
  • Szkicowanie slajdów Wezwania do Działania i Punktu Kluczowego (179)
  • Szkicowanie opcjonalnego paska nawigacji (186)
  • Szkicowanie slajdów Wyjaśnień (187)
  • Szkicowanie slajdów Szczegółów (191)
  • Szkicowanie szablonu historii (196)
  • Do biegu gotowi, szkicuj! (197)

 

Rozdział 8. Dodawanie elementów graficznych do slajdów (199)

  • Jakie grafiki dodać do każdego slajdu? (200)
  • Wyznaczanie ograniczeń (200)
  • Dodawanie elementów graficznych zgodnie z trzema zasadami podstawowymi (202)
  • Rozpoczynanie ciągu produkcyjnego (209)
  • Wprowadzanie ostatecznych układów slajdów do scenorysu (212)
  • Dodawanie elementów graficznych do slajdów Wezwania do Działania i Punktów Kluczowych (214)
  • Przygotowywanie slajdów, które nie wymagają elementów graficznych (216)
  • Dodawanie elementów graficznych do slajdów Aktu I (218)
  • Dodawanie elementów graficznych do slajdów Wyjaśnień (220)
  • Dodawanie elementów graficznych do slajdów Szczegółów (220)
  • Tworzenie slajdów Aktu III (223)
  • Dopracowywanie i kończenie (224)
  • Sprawdzanie i kończenie scenorysu (225)
  • 10 porad dotyczących ulepszania scenorysu (226)

 

Rozdział 9. Wygłaszanie prezentacji BBP (231)

  • Głoszenie prezentacji zgodnie z trzema zasadami podstawowymi (232)
  • Usuwanie przeszkód (233)
  • Wywoływanie dialogu (237)
  • Improwizowanie w ramach ograniczeń (240)
  • Głoszenie prezentacji na odległość (241)
  • A teraz zaprezentujmy... (242)
  • 10 porad dotyczących głoszenia prezentacji (243)

 

Rozdział 10. Przegląd przykładów BBP (247)

  • Jakie inne przykłady mogę zobaczyć? (248)
  • Przedstawianie sprawy za pomocą Procesu (248)
  • Wskazywanie drogi za pomocą Planu (253)
  • Prezentowanie rezultatów za pomocą Analizy (260)
  • Przedstawianie istotnych informacji w Sprawozdaniu (268)
  • Angażowanie studentów za pomocą Wykładu (272)
  • Umieszczanie klientów w centrum uwagi za pomocą Oferty (276)
  • Radzenie sobie z obiekcjami względem BBP (280)

 

Dodatek A: Podstawowe zasady i listy kontrolne BBP (283)

  • Podstawowe zasady BBP (283)
  • Listy kontrolne BBP (284)

 

Dodatek B: Dwa widoki służące do wyświetlania prezentacji BBP (287)

  • Używanie widoku i narzędzi Slide Show (Pokaz slajdów) (287)
  • Używanie widoku i narzędzi Presenter (Widok prezentera) (289)

 

Dodatek C: Rozpoczynanie nagłówków Punktów A i B (291)
Dodatek D: Rozpoczynanie nagłówków Wezwania do Działania (295)


304 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022