wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MŁODZI PRZEDSIĘBIORCY - INSPIRACJE KONCEPCJE I UWARUNKOWANIA


GLINKA B. PASIECZNY J. BRZOZOWSKA A.

wydawnictwo: WZ UW, 2012, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Młodzi przedsiębiorcy - inspiracje, koncepcje i uwarunkowania


Inspiracją do powstania monografii była konferencji "Młodzi przedsiębiorcy" przeprowadzona w maju 2011 r. na Wydziale Zarządzania UW. Składają się na nią zarówno rozdziały powstałe na bazie zaprezentowanych referatów, jak i stworzone wyłącznie na potrzeby opracowania.

Podstawowym celem publikacji jest zaprezentowanie szerokiego spektrum zagadnień związanych z przedsiębiorczością młodych ludzi i w zamierzeniu autorów ma być przydatna nie tylko dla osób nauczających przedsiębiorczości, ale i (a może przede wszystkim) dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców.


Wstęp

Część I. Przedsiębiorczość i edukacja

Anna Balawejder
O przedsiębiorczości młodych stów kilka
Mateusz Bochenek
Metody aktywizujące w nauczaniu przedsiębiorczości
Ewa Multan
Rola edukacji w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych i budowaniu innowacyjności przedsiębiorstw
Kazimierz Orzechowski
Przedsiębiorczość w doktrynie, dydaktyce i praktyce
Krystyna Kubik
Wymiary nierówności społecznych wśród młodzieży uczącej się i sposoby ich niwelowania na przykładzie PWSIiP w Łomży
Adam Olszewski
Rola sieci osobistych powiązań i procesu uczenia się przedsiębiorcy w rozwoju małych firm

Część II. Przedsiębiorczość i praktyka

Rafał Marcin Borkowski
Akademicki inkubator przedsiębiorczości instrumentem rozwijania przedsiębiorczości oraz działań innowacyjnych studentów i absolwentów szkół wyższych w Polsce - prezentacja wyników badań
Małgorzata Gotowska, Natalia Styś
"Twoja Perspektywa" jako program aktywizacji przedsiębiorczych postaw wśród studentów
Piotr Szczypka
Tenis polski - szansę i zagrożenia dla młodych przedsiębiorców na przykładzie rynku bielsko-bialskiego
Konrad Czarnecki, Krzysztof Młynarczyk
Producenci produktów regionalnych w lokalnych grupach działania na przykładzie regionu Alto Tras-os-Montes w Portugalii
Wioleta Filipiuk
Motywy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej jako determinanty przedsiębiorczości

Autorzy


207 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022