wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PROMOCJA POLSKI NARZĘDZIE WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI?


OPOLSKI K. GÓRSKI J. NOWAK A.Z.

wydawnictwo: WZ UW, 2010, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Promocja Polski

Narzędzie wspierania konkurencyjności?


Promocja Polski powinna obejmować wiele obszarów, o czym właśnie jest mowa w tej publikacji. A więc, istotnym narzędziem w służbie pozytywnego wizyrunku kraju jest dyplomacja publiczna i tworzony przez nią branding narodowy, ale także działania marketingowe instyzucji lokalnych, samorządów, zwłaszcza władz Warszawy, które mogłyby też brać przykład z aktywności marketingowej wielu innych miast europejskich.

Szczególny związek miądzy wizerunkiem Polski, promocją naszego kraju, występuje w dziedzinie pozyskiwania kapitału zagranicznego, ale także wspierania konkurencyjności polskich firm i towarów na coraz trudniejszym rynku globalnym


WPROWADZENIE
Alojzy Z. Nowak

ROZDZIAŁ 1
Piotr Krowicki
Dyplomacja publiczna i branding narodowy w służbie pozytywnego wizerunku kraju. Casus Polski.

ROZDZIAŁ 2
Joanna Kubera
Polska i Polacy z punktu widzenia obcokrajowców

ROZDZIAŁ 3
Maria Piątkowska
Hiszpański system promocji gospodarczej. Wnioski dla Polski

ROZDZIAŁ 4
Aleksandra Puchta
Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku podmiotów międzynarodowych

ROZDZIAŁ 5
Ilona Kargul
Analiza klimatu inwestycyjnego dla inwestycji zagranicznych w gminach podregionu poznańskiego

ROZDZIAŁ 6
Agata Kruszka
Analiza działań marketingowych Warszawy na tle innych miast europejskich

ROZDZIAŁ 7
Ewa Puciata
Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego

ROZDZIAŁ 8
Anna Wereszko
Rola samorządowych terytorialnych organizacji pozarządowych w tworzeniu i rozwoju produktów turystycznych na przykładzie wybranych gmin nadbużańskich

ROZDZIAŁ 9
Marcin Nowak
Wsparcie promocyjno-informacyjne jako instrument polskiej polityki proeksportowej w latach 1991-2008

ROZDZIAŁ 10
Paweł Kalinowski
Pozyskiwanie kapitału przez MŚP za pośrednictwem rynku NewConnect oraz funduszy PE/VC


289 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022