|
PROMOCJA POLSKI NARZĘDZIE WSPIERANIA KONKURENCYJNOŚCI?
OPOLSKI K. GÓRSKI J. NOWAK A.Z. wydawnictwo: WZ UW, 2010, wydanie I cena netto: 47.00 Twoja cena 44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
Promocja Polski
Narzędzie wspierania konkurencyjności?
Promocja Polski powinna obejmować wiele obszarów, o czym właśnie jest mowa w tej
publikacji. A więc, istotnym narzędziem w służbie pozytywnego wizyrunku kraju jest
dyplomacja publiczna i tworzony przez nią branding narodowy, ale także działania
marketingowe instyzucji lokalnych, samorządów, zwłaszcza władz Warszawy, które
mogłyby też brać przykład z aktywności marketingowej wielu innych miast europejskich.
Szczególny związek miądzy wizerunkiem Polski, promocją naszego kraju, występuje w
dziedzinie pozyskiwania kapitału zagranicznego, ale także wspierania konkurencyjności
polskich firm i towarów na coraz trudniejszym rynku globalnym
WPROWADZENIE
Alojzy Z. Nowak
ROZDZIAŁ 1
Piotr Krowicki
Dyplomacja publiczna i branding narodowy w służbie pozytywnego wizerunku kraju.
Casus Polski.
ROZDZIAŁ 2
Joanna Kubera
Polska i Polacy z punktu widzenia obcokrajowców
ROZDZIAŁ 3
Maria Piątkowska
Hiszpański system promocji gospodarczej. Wnioski dla Polski
ROZDZIAŁ 4
Aleksandra Puchta
Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku podmiotów międzynarodowych
ROZDZIAŁ 5
Ilona Kargul
Analiza klimatu inwestycyjnego dla inwestycji zagranicznych w gminach podregionu
poznańskiego
ROZDZIAŁ 6
Agata Kruszka
Analiza działań marketingowych Warszawy na tle innych miast europejskich
ROZDZIAŁ 7
Ewa Puciata
Czynniki warunkujące sukces produktów turystycznych województwa małopolskiego
ROZDZIAŁ 8
Anna Wereszko
Rola samorządowych terytorialnych organizacji pozarządowych w tworzeniu i
rozwoju produktów turystycznych na przykładzie wybranych gmin nadbużańskich
ROZDZIAŁ 9
Marcin Nowak
Wsparcie promocyjno-informacyjne jako instrument polskiej polityki proeksportowej
w latach 1991-2008
ROZDZIAŁ 10
Paweł Kalinowski
Pozyskiwanie kapitału przez MŚP za pośrednictwem rynku NewConnect oraz funduszy
PE/VC
289 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|