wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 45.00 42,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BIZNESPLAN


KOWALCZYK J. RED.

wydawnictwo: WZ UW, 2010, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznesplan


Książka pomyślana jest jako podręcznik do prowadzenia zajęć z zakresu biznesplanu.

Adresowana jest przede wszystkim do słuchyczy wyższych uczelni na tych kierunkach, gdzie problematyka planowania biznesowego jest przedmiotem studiów. Można ją też potraktować jako kompendium wiedzy pomocnej w praktyce, gdy zachodzi potrzeba, czy konieczność sporządzenia biznesplanu.


WSTĘP

CZĘŚĆ I

1.PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
1.1.Istota planowania działalności - przesłanki, cele, funkcje
1.2.Zasady i metody tworzenia planu
1.2.1.Planowanie scenariuszowe
1.3.Wielowymiarowa matryca planowania - obszary decyzyjne
1.4.Klasyfikacja planów w przedsiębiorstwie
1.5.Ocena efektywności planu

2.BIZNESPLAN W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.Rola i zadania biznesplanu
2.2.Cechy biznesplanu
2.3.Zastosowania biznesplanu
2.4.Ryzyko w planowaniu biznesowym

3.STRUKTURA i TREŚĆ BIZNESPLANU
3.1.Prezentacja przedsiębiorstwa lub projektu inwestycyjnego
3.2.Plan właściwy
3.3.Podsumowanie biznesplanu
3.4.Ocena jakości biznesplanu

4.PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
4.1.Pojęcie i znaczenie marketingu
4.2.Analiza możliwości rynkowych
4.2.1.Analiza makrootoczenia
4.2.2.Analiza nabywców
4.2.3.Analiza konkurencji
4.3.Szacowanie popytu rynkowego
4.4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego
4.5.Pozycjonowanie oferty rynkowej oraz projektowanie strategii marketingowej
4.6.Opracowanie programu marketingowego - planowanie struktury mieszanki marketingowej

5.PLANOWANIE ZASOBÓW
5.1.Plan produkcji i usług
5.2.Planowanie techniki i technologii
5.3.Plan zatrudnienia (niezbędnego do realizacji przedsięwzięcia)
5.4.Planowanie zaopatrzenia materiałowego
5.5.Szacunek nakładów na sfinansowanie planowanych zasobów

6.PROJEKCJE FINANSOWE W BIZNESPLANIE
6.1.Ogólna procedura tworzenia projekcji finansowej w biznesplanie
6.2.Projekcja nakładów inwestycyjnych i źródeł ich finansowania
6.3.Projekcja zysków i strat
6.4.Projekcja przepływów pieniężnych
6.5.Projekcja bilansu
6.6.Powiązania pomiędzy zestawieniami finansowymi w biznesplanie

7.PROJEKTOWANIE SYSTEMU OCENY DLA PLANOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
7.1.Tradycyjne narzędzia wskaźnikowej oceny finansowej
7.2.Proste i dyskontowe metody oceny projektów inwestycyjnych
7.3.Ocena ryzyka

CZĘŚĆ II SYMULATOR TWORZENIA I REALIZACJI PLANU BIZNESOWEGO

Opis zajęć warsztatowych

Literatura


188 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022