wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 62.00 58,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING W SZKOLE WYŻSZEJ ISTOTA I ZNACZENIE MARKI


NOWACZYK G. SOBOLEWSKI D.

wydawnictwo: WSB POZNAŃ, 2014, wydanie I

cena netto: 62.00 Twoja cena  58,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w szkole wyższej

Istota i znaczenie marki


Rynek edukacyjny w Polsce osiągnął etap dojrzałości, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe  strategie zarządzania marketingowego realizowane przez uczelnie.

W trosce o wzmacnianie pozycji rynkowej szkoły wyższe podejmują wiele nowych działań, m.in. na rzecz budowania silnej pozycji marki uczelni. Skuteczne zarządzanie marką to jedna z najważniejszych strategii w planowaniu długofalowego rozwoju szkoły wyższej. Poza podstawowymi atrybutami marki, jak nazwa, logo i kolorystyka, liczą się przede wszystkim wartości oraz idee, na których jest budowana jej pozycja. Stosownie do zmian w otoczeniu marka powinna oferować wartości, które są stałe, podstawowe, takie jak: wiedza, edukacja, poszukiwanie prawdy, etyka czy troska o relacje społeczne. Jednocześnie marka powinna zmieniać się w tych obszarach, które świadczą o jej dostosowaniu do otoczenia – właściwe komunikaty, narzędzia promocji, formy kontaktów i elementy wizerunkowe. Rolą marki szkoły wyższej jest również integracja całej społeczności akademickiej z jej interesariuszami oraz absolwentami. Powinna ona także obejmować zasady i sposoby tworzenia kultury organizacyjnej uczelni – najtrudniejszego do skopiowania elementu przewagi konkurencyjnej.

O tych wszystkich niezwykle ważnych i złożonych problemach traktuje niniejsza publikacja. Zawiera ona refleksje badaczy i wypowiedzi praktyków, którzy od lat budują marki szkół wyższych na rynku w Polsce oraz w innych krajach świata. Cennym uzupełnieniem rozważań są analizy przypadków, dotyczące konkretnych problemów oraz sposobów ich rozwiązania. Bogactwo zawartych w publikacji opisów i analiz może być nieocenioną pomocą dla wszystkich, którzy skupiają swoje wysiłki na krytycznej refleksji  w procesie podejmowania decyzji budowania marki szkoły wyższej na zmieniającym się rynku.


prof. dr hab. Henryk Mruk
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


357 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022