wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 61.00 57,95   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

LOGISTYKA W BIZNESIE


CIESIELSKI M. RED.

wydawnictwo: PWE, 2006, wydanie I

cena netto: 61.00 Twoja cena  57,95 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy "Logistyki w biznesie" podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach produkcyjno-handlowych. Wyjaśnili podstawowe pojęcia i relacje między logistyką a współczesnymi koncepcjami zarządzania. Ponadto poruszyli zagadnienia zogniskowane wokół systemów logistycznych przedsiębiorstw, zapasów, kosztów, zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji. Uwypuklili problematykę sieci dostaw jako wyzwanie strategiczne dla wielu polskich firm oraz funkcjonowanie wybranych operatorów logistycznych i tendencje rozwojowe branży usług logistycznych.

"Logistyka w biznesie" to nowoczesny i kompleksowy podręcznik dla:

- studentów uczelni ekonomicznych,

- kadry menedżerskiej różnego typu firm - małych, średnich i dużych, a nawet liderów rynku,

- uczestników szkoleń z zakresu logistyki.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. Współczesna logistyka
1.1. Podstawowe pojęcia i problemy
1.2. Logistyka a podstawowe koncepcje zarządzania
1.3. Logistyka w tworzeniu przewagi konkurencyjnej|

Rozdział 2. System logistyczny w przedsiębiorstwie
2.1. System logistyczny przedsiębiorstwa
2.2. Zadania działu logistyki i jego miejsce w strukturze przedsiębiorstwa
2.3. Usprawnianie procesów logistycznych w przedsiębiorstwie
2.4. Kształtowanie systemu logistycznego w małych i średnich przedsiębiorstwach

Rozdział 3. Zarządzanie zapasami w przedsiębiorstwie
3.1. Cele zarządzania zapasami
3.2. Określanie poziomu zapasów i organizacja systemu składania zamówień
3.3. Zapasy w wielu miejscach lokalizacji
3.4. Zapasy w różnych przedsiębiorstwach

Rozdział 4. Rachunek kosztów logistyki
4.1. Koncepcje i strategie w zarządzaniu a rachunek kosztów logistyki
4.2. Tradycyjny rachunek kosztów logistyki
4.3. Bezpośrednia rentowność produktu
4.4. Rachunek kosztów działań

Rozdział 5. Logistyka zaopatrzenia
5.1. Zarządzanie bazą dostawców
5.2. Organizacja działu zaopatrzenia

Rozdział 6. Logistyka produkcji
6.1. Obszary logistyki produkcji
6.2. Informatyczne wspomaganie zarządzania logistycznego

Rozdział 7. Logistyka dystrybucji
7.1. Istota i znaczenie logistycznej obsługi klienta
7.2. Elementy logistycznej obsługi klienta
7.3. Standardy logistycznej obsługi klienta
7.4. Pomiar i kontrola jakości obsługi klienta

Rozdział 8. Sieci dostaw
8.1. Sieci gospodarcze a sieci dostaw
8.2. Model zarządzania sieciami dostaw
8.3. Tworzenie sieci dostaw
8.4. Zarządzanie sieciami dostaw w praktyce
8.5. Analiza przypadku Apator SA
8.6. Ankieta

Rozdział 9. Rynek usług logistycznych
9.1. Usługi logistyczne
9.2. Przedsiębiorstwa TSL

Bibliografia

 


237 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022