wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ECR EFFICIENT CONSUMER RESPONSE. ŁAŃCUCH DOSTAW ZORIENTOWANY NA KLIENT


BARANIECKA A.

wydawnictwo: INST. LOGISTYKI, 2004, wydanie I

cena netto: 47.50 Twoja cena  45,13 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Książka zawiera spory ładunek poznawczy. Jest jedną z pierwszych publikacji na polskim rynku wydawniczym poświęcona wyłącznie strategii ECR, a z pewnością pierwszą, która ujmuje ją tak szeroko. Dotąd problematyka ta była poruszana fragmentarycznie przy okazji omawiania różnych aspektów zarządzania. Liczne publikacje poruszały głównie praktyczne aspekty jej wykorzystania, bazując na wynikach projektów pilotowych i rozwiązaniach cząstkowych będących dorobkiem grup roboczych i organizacji krajowych ECR, których w Europie jest kilkanaście.

Książka ułatwia zrozumienie, czym jest ECR i gdzie może znaleźć zastosowanie. Jej adresatem są firmy, które współpracując w łańcuchach dostaw, dostarczają konsumentom produkty wypełniające codzienny koszyk zakupów. Przeczyta ją również z ciekawością każdy, kto interesuje się problemami dystrybucji oraz rozwojem technologii informatycznych wspomagających front sprzedaży i procesy zachodzące na jego zapleczu.
Fragment przedmowy Ireneusz Fechnera, dyrektora Biura ECR Polska


SPIS TREŚCI

Wstęp

Część I ECR jako strategia łańcucha dostaw

1. Istota ECR
1.1. Rynkowa i naukowa geneza ECR
1.2. Definicje i zasady ECR
2. Obszary zadaniowe ECR
2.1. Zarządzanie popytem w strategii ECR
2.2. Zarządzanie podażą w strategii ECR
2.3. Technologie wspomagające w ECR

Część II Realizacja ECR - teoria i praktyka

3. ECR w hierarchicznym układzie strategii przedsiębiorstw i w uzyskiwaniu przewagi konkurencyjnej
4. Uwarunkowania implementacji ECR w łańcuchu dostaw
5. Etapy realizacji ECR i ich uczestnicy
6. Ocena stopnia zaawansowania wdrożenia i efektów ECR - karta wyników
7. Korzyści z implementacji ECR
8. Doświadczenia zagraniczne i polskie z zakresu wdrażania strategii ECR
8.1. ECR w Stanach Zjednoczonych
8.2. ECR w Europie
8.3. ECR w Polsce

Część III Strategia ECR jako narzędzie poprawy konkurencyjności łańcuchów dostaw na przykładzie sektora farmaceutycznego

9. Charakterystyka przemysłu farmaceutycznego
10. Specyfika łańcuchów dostaw sektora farmaceutycznego
11. Wykorzystanie ECR w farmaceutycznych łańcuchach dostaw
11.1. Strategia EHCR
11.2. Strategia ECRx
12. Uwarunkowania implementacji strategii ECR w łańcuchach dostaw sektora farmaceutycznego

Literatura
Spis tabel i rysunków
Załącznik

264 strony, B5, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- ORGANIZACJE SKUTECZNE W SPRZEDAŻY JAK ZDOBYĆ PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ
COKER D. DEL GAIZO E. MURRAY K. EDWARDS S.

- STRATEGIE ŁAŃCUCHÓW DOSTAW
DŁUGOSZ J. CIESIELSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022