wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.00 41,80   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

KOMUNIKACJA WIZUALNA


FRANCUZ P. RED.

wydawnictwo: SCHOLAR, 2012, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja wizualna


Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przez autorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktyków
w dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką.

Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome.

Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru.

ze Wstępu


Wstęp

Piotr Francuz
Neuropoznawcze podstawy komunikacji wizualnej

Jarosław Janowski
Język wizualny cywilizacji europejskiej

Elżbieta Grygiel
Od obrazu do obrazu: lubię to!

Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Obrazy ciała, obrazy produktu. Analiza metafor wizualnych i multimodalnych w mediach masowych

Paweł Fortuna
Nieintencjonalny wpływ reklam: Święty Mikołaj, Photoshop i przestrzeń publiczna

Joanna Kinowska
Jesteś oczami swoich widzów i musisz ich tam zabrać

Jacek Ostaszewski
Film jako komunikat

Leszek Mądzik
Dramaturgia żywego obrazu

Agnieszka Ogonowska
Ubiór jednostki jako przedmiot interpretacji i badań interdyscyplinarnych

Wojciech Koziejowski
Wizualizacja i percepcja w architekturze i urbanistyce

Ewa Niestorowicz
Komunikat wizualny w twórczości osób głuchoniewidomych

Biogramy

Wykaz rycin


316 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022