Haker umysłów (Audiobook) (CD-MP3)
Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować
umysły innych ludzi oraz zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?
Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik — i robisz, co chcesz? Główny bohater
filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe
urządzenia… oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie
jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to
historia, która może przytrafić się Tobie!
Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania
swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia,
rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do
systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem — klik, klik, klik
— i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że
zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię
pociąga — klik, klik, klik — i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój
temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą…
Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na
Ciebie wpływ — na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i
zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez
Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.
Programista mentalnych systemów:
- Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
- Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
- Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
- Kotwice, czyli "nasza piosenka".
- Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
- Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Spis treści:
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7)
II. Na czym polegają sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna (17)
III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)
IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika?
(29)
V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez
Ciebie torem (37)
VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)
VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie
(53)
VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za
swoje pieniądze (69)
IX. Narzędziownia (75)
X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)
XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)
XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)
CD-ROM, Czas trwania: 2 godz. 44 min. 33 sek.
Dostępna jest także wersja
drukowana