wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA I REKLAMY


JACHNIS A.,TERELAK J.

wydawnictwo: BRANTA, 1998, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Do niedawna uważano, że reklama jest niepotrzebna, ponieważ dobry towar sam się sprzeda. Dzisiaj nikt już nie pamięta o tym sloganie, a specjaliści od reklamy utwierdzili nas w przekonaniu, że jest ona rzeczywiście dźwignią handlu. Reklama jako jedna z ważniejszych dziedzin działalności marketingowej jest szeroko omawiana w literaturze ekonomicznej i w poradnikach dla praktyków. Aby zapewnić sukces ekonomiczny produktu, nie wystarczy jednak być tylko specjalistą od marketingu. Odkrycie tajemnicy skuteczności reklamy leży w poznaniu psychologicznych prawidłowości zachowań konsumenckich. Nie sposób dobrze reklamować produkt bez znajomości psychologicznych mechanizmów wpływu reklamy na zachowanie konsumenta. Dotychczas brakowało na polskim rynku wydawniczym publikacji poświęconej psychologii konsumenta i reklamy. Książka "Psychologia konsumenta i reklamy" jest pierwszym opracowaniem z tej dziedziny.

Autorzy publikacji - Anna Jachnis i Jan F. Terelak z Katedry Psychologii Pracy i Stresu Akademii Teologii Katolickiej - podjęli się z powodzeniem wypełnienia tej luki. Celem książki jest przedstawienie psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na skuteczność reklamy. W początkowych rozdziałach omówiono psychologiczne mechanizmy zachowania konsumenta jako jednostki indywidualnej. W kolejnych rozdziałach przedstawiono zachowanie konsumenta jako jednostki społecznej, podlegającej wpływom rodziny, grupy partnerskiej, klasy społecznej i kultury. Omawiane prawidłowości ilustrowano badaniami eksperymentalnymi oraz przykładami reklam prezentowanych w polskich mediach. Książka ta jest adresowana do studentów, psychologów, socjologów, twórców reklam, specjalistów od marketingu, a także czytelników zainteresowanych psychologicznymi mechanizmami zachowań konsumentów i wpływem reklamy na zachowanie ludzi.

407 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022