|
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA I REKLAMY
JACHNIS A.,TERELAK J. wydawnictwo: BRANTA, 1998, wydanie I cena netto: 40.00 Twoja cena 38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Do niedawna uważano, że
reklama jest niepotrzebna, ponieważ dobry towar sam się sprzeda. Dzisiaj nikt
już nie pamięta o tym sloganie, a specjaliści od reklamy utwierdzili nas w przekonaniu,
że jest ona rzeczywiście dźwignią handlu. Reklama jako jedna z
ważniejszych dziedzin działalności marketingowej jest szeroko omawiana w literaturze
ekonomicznej i w poradnikach dla praktyków. Aby zapewnić sukces ekonomiczny produktu,
nie wystarczy jednak być tylko specjalistą od marketingu. Odkrycie tajemnicy
skuteczności reklamy leży w poznaniu psychologicznych prawidłowości zachowań
konsumenckich. Nie sposób dobrze reklamować produkt bez znajomości psychologicznych
mechanizmów wpływu reklamy na zachowanie konsumenta. Dotychczas brakowało na polskim
rynku wydawniczym publikacji poświęconej psychologii konsumenta i reklamy. Książka
"Psychologia konsumenta i reklamy" jest pierwszym opracowaniem z tej
dziedziny.
Autorzy publikacji - Anna Jachnis
i
Jan F. Terelak z Katedry Psychologii Pracy i Stresu Akademii Teologii Katolickiej -
podjęli się z powodzeniem wypełnienia tej luki. Celem książki jest przedstawienie
psychologicznych uwarunkowań zachowań konsumenckich oraz czynników wpływających na
skuteczność reklamy. W początkowych rozdziałach omówiono psychologiczne mechanizmy
zachowania konsumenta jako jednostki indywidualnej. W kolejnych rozdziałach przedstawiono
zachowanie konsumenta jako jednostki społecznej, podlegającej wpływom rodziny, grupy
partnerskiej, klasy społecznej i kultury. Omawiane prawidłowości ilustrowano badaniami
eksperymentalnymi oraz przykładami reklam prezentowanych w polskich mediach. Książka ta
jest adresowana do studentów, psychologów, socjologów, twórców reklam, specjalistów
od marketingu, a także czytelników zainteresowanych psychologicznymi mechanizmami
zachowań konsumentów i wpływem reklamy na zachowanie ludzi.
407 stron, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|