wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING PARTYZANCKI ON-LINE


LEVISON J.,RUBIN CH.

wydawnictwo: PWE, 1998, wydanie I

cena netto: 20.00 Twoja cena  19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Po ukazaniu się Marketingu partyzanckiego polski czytelnik ma ponowną okazję zapoznać się z twórczością J.C. Levinsona.

We współpracy z Ch. Rubinem napisał bardzo użyteczny podręcznik, w którym zawarł wszystko, co niezbędne dla osób pragnących rozpocząć działalność na rynku on-line i osiągnąć na nim przewagę konkurencyjną.

Internet to jeden z segmentów tego rynku, w który warto zainwestować, aby zyskać jako przedsiębiorca i zostać uznanym internautą.

Rynek on-line to stosunkowo nowy obszar działania dla firm, dlatego autorzy, krok po kroku, wyjaśniają, jak:

- zorientować się w kulturze Internetu i świecie on-line;

- rozpoznać potrzeby internautów;

- stosować kompletny program marketingu prowadzonego w trybie on-line, odpowiadający celom i możliwościom finansowym firmy;

- zastosować broń i strategie marketingu partyzanckiego Levinsona;

- pokonać konkurentów w nieustannie zmieniającym się świecie wirtualnym.


365 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022