|
MARKETING PARTYZANCKI ON-LINE
LEVISON J.,RUBIN CH. wydawnictwo: PWE, 1998, wydanie I cena netto: 20.00 Twoja cena 19,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Po ukazaniu się Marketingu partyzanckiego polski czytelnik ma ponowną okazję
zapoznać się z twórczością J.C. Levinsona.
We współpracy z Ch. Rubinem napisał bardzo użyteczny podręcznik, w którym
zawarł wszystko, co niezbędne dla osób pragnących rozpocząć działalność na rynku
on-line i osiągnąć na nim przewagę konkurencyjną.
Internet to jeden z segmentów tego rynku, w który warto zainwestować, aby zyskać
jako przedsiębiorca i zostać uznanym internautą.
Rynek on-line to stosunkowo nowy obszar działania dla firm, dlatego autorzy, krok po
kroku, wyjaśniają, jak:
- zorientować się w kulturze Internetu i świecie on-line;
- rozpoznać potrzeby internautów;
- stosować kompletny program marketingu prowadzonego w trybie on-line, odpowiadający
celom i możliwościom finansowym firmy;
- zastosować broń i strategie marketingu partyzanckiego Levinsona;
- pokonać konkurentów w nieustannie zmieniającym się świecie wirtualnym.
365 stron, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|