wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

WYZNANIA CZŁOWIEKA REKLAMY


OGILVY D.

wydawnictwo: WIG PRESS, 2000, wydanie I

cena netto: 100.00 Twoja cena  95,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja jest obecnie niedostępna


Według znanego powiedzenia połowa pieniędzy wydana na reklamę jest zmarnowana - problem w tym, że nie wiadomo która. David Ogilvy, twórca nowoczesnej reklamy opartej na badaniach rynku, pokazuje na czym polega dobra i skuteczna reklama oraz jak ją tworzyć. W tej książce pełnej anegdot i barwnych opowieści, autor prezentuje szereg zasad, które powinien respektować każdy przekaz mający przyciągnąć uwagę odbiorcy. Jest to bestseller wszechczasów w dziedzinie książki o reklamie - powinien ją przeczytać każdy, kto chce dotrzeć na rynek ze swoim produktem lub przekazem.

"...Jestem zupełnym tumanem we wszystkim oprócz reklamy. Nie umiem czytać arkusza kalkualacyjnego, posługiwać się komputerem, jeździć na nartach, grać w golfa ani malować. Ale jeśli chodzi o moją dziedzinę, to jak mówi Advertising Age, jestem "królem twórczej reklamy...".

157 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022