wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 105.00 99,75   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING ANALIZA PLANOWANIE WDRAŻANIE I KONTROLA


KOTLER P.

wydawnictwo: REBIS, 2005, wydanie II

cena netto: 105.00 Twoja cena  99,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Fundamentalne dzieło P. Kotlera - biblia menedżerów.

Fenomenem jest też Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu. Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Choć to od dawna podstawowy podręcznik, autor wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i umiejętnością przewidywania. Prezentując najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej. Umiejętne połączenie teorii z praktyką sprawia, że dzieło Kotlera jest nadal aktualne i żywe.



Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T.


Przedmowa


CZĘŚĆ I. Zrozumieć zarządzanie marketingowe


Koncepcja marketingu w XXI wieku
Adaptacja marketingu do nowej gospodarki
Budowanie zadowolenia klienta, wartości i przywiązania


CZĘŚĆ 2. Analiza możliwości rynkowych


Zdobywanie rynków poprzez zorientowane na rynek planowanie strategiczne
Gromadzenie informacji i mierzenie popytu
Analiza otoczenia marketingowego
Analiza rynku konsumenta i zachowania nabywców
Analiza rynku przedsiębiorstw i zachowań klientów instytucjonalnych
Strategia konkurencji
Rozpoznawanie segmentów rynku i wybór rynków docelowych


CZĘŚĆ 3. Rozwój strategii marketingowych


Pozycjonowanie i różnicowanie oferty rynkowej w cyklu życia produktu
Rozwój nowych ofert rynkowych
Projektowanie globalnych ofert rynkowych


CZĘŚĆ 4. Kształtowanie oferty rynkowej


Strategia produktu i marki
Projektowanie usług i zarządzanie nimi
Tworzenie programów i strategii cenowych


CZĘŚĆ 5. Zarządzanie programami marketingowymi


Projektowanie sieci tworzenia wartości i kanałów marketingowych oraz zarządzanie nimi
Zarządzanie sprzedażą detaliczną, hurtową i systemami fizycznej dystrybucji towarów
Zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
Zarządzanie reklamą, promocją sprzedaży, public relations i marketingiem bezpośrednim
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie całościowym programem marketingowym


Źródła ilustracji
Indeks nazwisk
indeks firm i marek
Indeks tematyczny

 


784 strony, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022