|
LEKSYKON MARKETINGU
ALTKORN J. KRAMER T. wydawnictwo: PWE, 1998, wydanie I cena netto: 46.00 Twoja cena 43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Wzrastającemu zainteresowaniu marketingiem towarzyszy ogromne zamieszanie pojęciowe.
Celem autorów Leksykonu jest uporządkowanie terminologiczne tej dynamicznie
rozwijającej się wiedzy w Polsce oraz wyeliminowanie chaosu informacyjnego. W Leksykonie
zostały zawarte pojęcia związane z istotą marketingu i rynku, rynkowymi zachowaniami
podmiotów i instytucji, badaniami marketingowymi, strategiami i taktykami marketingu oraz
zarządzaniem marketingowym. Indeks terminów w językach polskim i angielskim ułatwia
szybkie znalezienie interesujących czytelnika pojęć. Poszczególne hasła zostały
napisane w sposób bardzo przystępny, a jednocześnie zwięzły.
336 stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|