wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.50 50,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING SPOSÓB MYŚLENIA I DZIAŁANIA


RED. PERENC J.

wydawnictwo: WUSZCZECIŃSKI, 2001, wydanie I

cena netto: 53.50 Twoja cena  50,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W związku z wyczerpaniem nakładu książki pod redakcją prof. dr. hab. Józefa Perenca pt. Podstawy marketingu, zaistniała potrzeba wydania uaktualnionego skryptu dla studentów kierunku Ekonomia oraz Zarządzanie i Marketing. Niniejszy skrypt zawiera większość nowych rozdziałów oraz uaktualnioną treść poprzedniego wydania Podstaw marketingu.

Autorzy poszczególnych rozdziałów pragną odbiorcom tej pozycji - studentom i praktykom gospodarczym - przybliżyć istotę współczesnego marketingu oraz tak "pokierować" ich myśleniem i działaniem, aby wiedza marketingowa, którą posiądą, była wiedzą użyteczną w praktyce gospodarczej.

Koniec XX wieku to okres przeobrażeń techniki i technologii oraz zmian w organizacji i zarządzaniu. Nie zawsze jednak zmiany te powodują zmiany w rozwiązaniach polityki gospodarczej, zmianach ustawodawstwa, zmianach systemów ekonomiczno-finansowych poszczególnych rodzajów działalności gospodarczej człowieka (w tym także działalności usługowej).

Zmiany sposobów gospodarowania na świecie i w Polsce zmuszają nas do stawiania pytań o sposoby działania efektywnego, przynoszącego korzyści ekonomiczne. Przewartościowanie sposobu myślenia i działania jest nie tylko potrzebą chwili. Zmiana naszej mentalności, dopuszczenie w procesie podejmowania decyzji wielu alternatyw, prześledzenie argumentów za i przeciw, dokonanie analizy uwarunkowań, porównanie skali nakładów i przewidywanych korzyści - to tylko niektóre czynniki, skłaniające każdego myślącego człowieka do postępowania zgodnego z własnymi przekonaniami, ale także do postępowania, które przyczynia się do osiągania wymiernych korzyści, do postępu i rozwoju.

Niniejsze opracowanie jest próbą przedstawienia współczesnych przeobrażeń w myśleniu, działaniu i analizowaniu przyczyn procesów i zjawisk szeroko rozumianego marketingu. Głównym przedmiotem rozważań są problemy współczesnego marketingu i jego aplikacji. W dwunastu rozdziałach Czytelnik może zapoznać się z istotą marketingu, problemami rynku, badaniem zachowań nabywczych konsumentów, organizacją i technikami badań marketingowych, systemem informacji marketingowej, istotą kształtowania produktów, innowacjami produktowymi, metodami wprowadzania i wycofywania produktów z rynku, zasadami kształtowania cen, dystrybucji produktów, problemami promocji oraz istotą konkurencji podmiotów gry sił rynkowych.

342 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022