Marketing bez tajemnic to
seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych
dziedzin marketingu. Autorzy, opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce,
podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych
problemów dotyczących działania na rynku.
Seria jest adresowana do
biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i
samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych
kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
W książce Marketing
globalny ery cyfrowej Autor:
opisuje koncepcje globalnego
marketingu cyfrowego, istotne informacje w tym zakresie i strukturę postępowania krok po
kroku, aby ułatwić wprowadzenie tego marketingu;
tłumaczy, jak rozwijać
biznes na rynkach zagranicznych przy wykorzystaniu techniki cyfrowej - bazy danych,
Internetu, centrów telefonicznych, prywatnych sieci onłine itp.
154 strony