wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

TAJNIKI MARKETINGU PRZEWODNIK PO MARKETINGU DLA STUDENTÓW MBA


KOTLER P. CARPENTER G. LODISH L. PARKER P. MEEHAN S. BARWISE P. AMBLER

wydawnictwo: K.E. LIBER, 2011, wydanie I

cena netto: 115.00 Twoja cena  109,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Seria Tajniki jest owocem wyjątkowej współpracy dziennika Financial Times z czołowymi szkołami biznesu z całego świata. Tajniki marketingu powstały w oparciu o artykuły, które co tydzień ukazywały się w Financial Times.

Książka zawiera omówienie podstawowych i najważniejszych zagadnień z dziedziny marketingu, wzbogacone wieloma nowymi koncepcjami, które znajdą zrozumienie i uznanie w oczach studentów oraz jego praktyków w XXI wieku.

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School.

Połączenie odmiennych podejść - amerykańskiego i europejskiego, prezentowanych przez znakomitych autorów, czyni tę książkę szczególnie wartościową.

Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media. Niektóre artykuły poruszają problemy związane ze zmowami przedsiębiorstw, które są całkiem legalne w wielu krajach, dobre i złe strony bycia pionierem na rynku, a także kwestie etyczne, które wynikają z praktyki marketingu. Zapoznając się z treścią książki, warto pamiętać stwierdzenie Philipa Kotlera, którego zdaniem "większość przedsiębiorstw odnoszących sukcesy w chwili obecnej, stosuje taki marketing swoich produktów, jakbyśmy żyli w roku 2005".

 


Spis rozdziałów

Wprowadzenie

1 Marketing w XXI wieku

2 Zrozumieć nabywcę

3 Analiza konkurencyjna

4 Strategia marki

5 Reklama i sprzedaż

6 Strategia wejścia na rynek i nowe technologie

7 Sprzedaż detaliczna i bezpośrednia

8 Marketing sektorów

9 Nowe media marketingowe

10 Marketing międzynarodowy


462 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022