Książka, opracowana przez
ponad 20 konsultantów-ekspertów z różnych dziedzin, zawiera porady na temat marketingu
interaktywnego.
Zostały w niej omówione:
marketing w erze
interaktywnej (media w relacji 1:1, strategie i taktyki zorientowane na klienta, wpływ
komunikacji interaktywnej na reklamę i marketing, marketing w Internecie, reklama
interaktywna, marketing bezpośredni XXI wieku);
wykorzystanie mediów w erze
interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, opracowywanie tekstów
reklamowych, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej z
wykorzystaniem dysków, komputeryzacja procesu sprzedaży, telefon, telewizja
interaktywna, reklama w Internecie);
badania marketingowe
(efektywność mediów interaktywnych, wskaźniki oglądalności witryn WWW, badania
zachowań konsumentów online oraz nowa rola agencji reklamowych, marketingowe bazy danych
i interaktywne sieci informacyjne).
Książka jest przeznaczona
dla studentów i wykładowców na kierunkach i zarządzania i marketingu uczelni różnych
typów, słuchaczy rozmaitych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności
menedżerskie, a także dla praktyków zainteresowanych marketingiem i sprzedażą.
281 stron