Upowszechnienie Internetu
otworzyło zupełnie nowe możliwości. Tradycyjne organizacje ze zdziwieniem
przyglądały się, jak nowicjusze tworzą zupełnie nową przestrzeń rynkową transakcji
handlowych - RYNEKWIRTUALNY
Gwałtowny rozwój serwisów
komercyjnych i równie gwałtowny upadek wielu z nich wprawił w zdumienie niejednego
biznesmena. Dziś pora na uspokojenie i właściwe wykorzystanie Internetu.
Ta książka to właśnie
analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp
technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze
informacyjnej.
Autorzy przedstawiają więc
nową koncepcję marketingu holistycznego integrującego zarządzanie popytem,
zarządzanie zasobami oraz zarządzanie sieciowe, co przy wspomaganiu nowymi
technologiami informacyjnymi powinno doprowadzić do efektywnego tworzenia oraz
zarządzania doskonałą siecią wartości.
Podstawą jest stworzenie w
przedsiębiorstwie pewnego kapitału relacji obejmującego wszystkich
interesariuszy: klientów, partnerów pracowników i zainteresowane społeczności.
Stwarza to możliwość całościowego zarządzania relacjami, a dzięki temu
tworzenia i dostarczania wciąż nowych wartości dla klienta nie tylko
wykorzystując własne atuty, ale też czerpiąc z zasobów kompetencji partnerów.
279 stron