wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 82.00 77,90   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING NIE STOI W MIEJSCU.NOWE SPOJRZENIE NA ZYSKI, WZROST I ODNOWĘ


JAIN D.C. MAESINCEE S. KOTLER P.

wydawnictwo: PLACET, 2002, wydanie I

cena netto: 82.00 Twoja cena  77,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Upowszechnienie Internetu otworzyło zupełnie nowe możliwości. Tradycyjne organizacje ze zdziwieniem przyglądały się, jak nowicjusze tworzą zupełnie nową przestrzeń rynkową transakcji handlowych - RYNEKWIRTUALNY

Gwałtowny rozwój serwisów komercyjnych i równie gwałtowny upadek wielu z nich wprawił w zdumienie niejednego biznesmena. Dziś pora na uspokojenie i właściwe wykorzystanie Internetu.

Ta książka to właśnie analiza obecnej sytuacji rynkowej zmienionej przez Internet, szalony postęp technologiczny i globalizację. To wskazanie nowej drogi dla marketingu właściwego erze informacyjnej.

Autorzy przedstawiają więc nową koncepcję marketingu holistycznego integrującego zarządzanie popytem, zarządzanie zasobami oraz zarządzanie sieciowe, co przy wspomaganiu nowymi technologiami informacyjnymi powinno doprowadzić do efektywnego tworzenia oraz zarządzania doskonałą siecią wartości.

Podstawą jest stworzenie w przedsiębiorstwie pewnego kapitału relacji obejmującego wszystkich interesariuszy: klientów, partnerów pracowników i zainteresowane społeczności. Stwarza to możliwość całościowego zarządzania relacjami, a dzięki temu tworzenia i dostarczania wciąż nowych wartości dla klienta nie tylko wykorzystując własne atuty, ale też czerpiąc z zasobów kompetencji partnerów.

279 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022