wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING W TEORII I PRAKTYCE


KOTRA K. PYSZ-RADZISZEWSKA A.

wydawnictwo: WSB POZNAŃ, 2004, wydanie II

cena netto: 53.00 Twoja cena  50,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

P odręcznik przedstawiający zasady marketingowego sposobu podejmowania decyzji w przedsiębiorstwie. Lektura umożliwi Czytelnikowi nie tylko zdobycie potrzebnych wiadomości z zakresu marketingu, lecz także podpowie rozwiązania konkretnych problemów, z którymi spotykają się zarządzający przedsiębiorstwami. W dwóch częściach opracowania - teoretycznej i praktycznej - doświadczeni wykładowcy i jednocześnie praktycy, przekazują swoją wiedzę studentom wyższych uczelni i osobom zajmującym się marketingiem zawodowo, z uwzględnieniem polskich realiów.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022