wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING NA RYNKU ŚRODKÓW PRODUKCJI


WOJCIECHOWSKI T.

wydawnictwo: PWE, 2003, wydanie I

cena netto: 37.80 Twoja cena  35,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Marketing na rynku środków produkcji:

- przedstawia różnice występujące między marketingiem dóbr konsumpcyjnych a marketingiem środków produkcji oraz wyjaśnia konieczność innego podejścia marketingowego w odniesieniu do dóbr produkcyjnych i stosowania odmiennego zestawu instrumentów marketingowych;

- radzi, jakie działania marketingowe powinny podjąć przedsiębiorstwa z tego rynku, aby poprawić swoją pozycjęna rynku;

- wskazuje sposoby poszukiwania i wyboru najlepszych kontrahentów.


Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział 1
Charakterystyka rynku środków produkcji
Warunki funkcjonowania rynku
Towary na rynku środków produkcji
Czym się różni rynek środków produkcji od rynku dóbr konsumpcyjnych
Czynniki kształtujące popyt na środki produkcji
Cykl życia produktu na rynku środków produkcji

Rozdział 2
Przedsiębiorstwo produkcyjne - podstawowy podmiot rynku środków produkcji
Przedsiębiorstwo produkcyjne jako ogniwo łańcucha logistycznego
Znaczenie kooperacji przemysłowej i outsourcingu
Marketing środków produkcji - co to znaczy ? Kilka definicji
Instrumenty i działania oraz funkcje marketingowe przedsiębiorstwa produkcyjnego
Cele marketingowe
Zarządzanie marketingowe i logistyczne

Rozdział 3
Jak sprzedawać środki produkcji?
Problemy badania rynku środków produkcji
Segmentacja rynku środków produkcji przy wykorzystaniu metody ABC
Inne kryteria segmentacji rynku środków produkcji
Obserwacja konkurencji i wywiad gospodarczy
Instrumenty promocji, czyli sposoby dotarcia do potencjalnego odbiorcy
Skuteczność instrumentów promocji na rynku środków produkcji

Rozdział 4
Strategie marketingowe na rynku środków produkcji
Cele strategii marketingowych producentów środków produkcji
Normatywne strategie marketingowe
Najczęściej spotykane strategie marketingowe na rynku środków produkcji
Wybór strategii

Rozdział 5
Marketing zakupów, czyli jak kupować środki produkcji
Geneza i zakres marketingu zakupów
Zadania przedsiębiorstwa w ramach marketingu zakupów
Warunki stosowania marketingu zakupów
Zakres zastosowań marketingu zakupów

Rozdział 6
Działania w ramach marketingu zakupów
Analiza rynków
Planowanie zakupów
Poszukiwanie dostawców
Negocjacje
Przesłanki wyboru dostawcy
Decyzja dotycząca wyboru źródła zakupu
Zakupy scentralizowane
Zakupy w warunkach monopolizacji źródeł dostaw
Marketingowa strategia zakupów
Organizacja komórek zakupów w przedsiębiorstwach

Rozdział 7
Dyscyplina dostaw i gospodarka zapasami jako elementy marketingu na rynku środków produkcji
Marketing i logistyka a gospodarka zapasami
Dokładne terminy dostaw, czyli dostawy just-in-time (JIT)
Kontrola dostaw i zapasów

Słownik użytecznych terminów
Wybrane pozycje bibliograficzne


239 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022