wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INTERNET W MARKETINGU


RED. BAJDAK A.

wydawnictwo: PWE, 2003, wydanie I

cena netto: 63.00 Twoja cena  59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Szybki rozwój technologii informatycznych zaowocował powstaniem Internetu, który można określić jako globalną sieć komputerową. Obecnie skutki powstania Internetu są zauważalne w sferze zarówno społecznej, jak i gospodarczej. Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej.

Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu jest marketing - dzięki Internetowi podmioty rynkowe otrzymały nowe narzędzie oddziaływania marketingowego.

Internet może być wykorzystany jako instrument strategii promocji (przede wszystkim w kontaktach z szeroko rozumianym otoczeniem), produktu, ceny i dystrybucji, a także wyjątkowo przydatny w badaniach marketingowych. O tym właśnie jest ta książka.

Książka jest adresowana do szerokiego kręgu Czytelników - począwszy od studentów kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, studentów informatyki, a skończywszy na menedżerach wykorzystujących lub zamierzających wykorzystać Internet w działalności marketingowej swoich przedsiębiorstw.


Spis treści:

Wprowadzenie

Rozdział I. Infrastrukturalne uwarunkowania wykorzystania Internetu w marketingu
1. Internet jako nowe środowisko dla marketingu
2. Poziom rozwoju infrastruktury Internetu w Polsce i na świecie
3. Technologie internetowe wykorzystywane w marketingu
4. Korzyści użytkowników użytkowników rozwiniętej infrastruktury Internetu
5. Etyczne i prawne aspekty wykorzystania Internetu w biznesie

Rozdział II. Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębiorstw w świetle teorii dyfuzji innowacji1. Internet jako innowacja
2. Dyfuzja i adaptacja innowacji
3. Typologia konsumentów konsumentów punktu widzenia ich skłonności do korzystania z Internetu
4. Cechy otoczenia sprzyjające korzystaniu z Internetu

Rozdział III. Internet a marketing tradycyjny i marketing relacji
1. Internet a badania marketingowe
2. Internet a kształtowanie produktu i jego ceny
3. Internet a dystrybucja
4. Internet a promocja
5. Internet a marketing relacji

Rozdział IV. Wykorzystanie Internetu w marketingu przedsiębiorstw wyniki badań
1. Charakterystyka próby badawczej
2. Infrastruktura przedsiębiorstw jako warunek wykorzystania Internetu w marketingu
3. Motywy, korzyści i ograniczenia wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw
4. Cele i zakres wykorzystania Internetu w marketingu przedsiębiorstw
5. Rola Internetu w zintegrowanej komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
6. Ocena stron internetowych przedsiębiorstw

Rozdział V. Wykorzystanie Internetu w marketingu samorządów lokalnych
1. Podstawowe założenia komunikacji internetowej w gminie
2. Samorządy lokalne w procesie kształtowania komunikacji marketingowej
3. Komunikacja internetowa gmin w ocenie mieszkańców
4. Komunikacja internetowa gmin w ocenie lokalnych podmiotów gospodarczych
5. Internetowe serwisy gmin jako nowy system komunikacji społecznej

Rozdział VI. Podstawy polskich konsumentów wobec marketingu przedsiębiorstw w Internecie
1. Profil polskiego internaty
2. Zakres korzystania z Internetu przez konsumentów
3. Zakupy w Internecie
4. Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet

Podsumowanie
Bibliografia
Aneks


234 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022