wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ETNOCENTRYZM KONSUMENCKI PRODUKTY KRAJOWE CZY ZAGRANICZNE


FIGIEL A.

wydawnictwo: PWE, 2004, wydanie I

cena netto: 25.20 Twoja cena  23,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych.

Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w środowisku etnocentrycznym.

W książce przedstawiono:

- definicję pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu konsumenckiego jako jego gospodarczej formy,

- opis procesu budowy strategii działania przedsiębiorstwa w warunkach etnocentryzmu konsumenckiego,

- zagadnienia lokalizacji produkcji i formy prowadzenia działalności gospodarczej (franchising, joint venture, licencjonowanie) na rynkach etnocentrycznych,

- wpływ efektu kraju pochodzenia w procesie wyboru produktu,

- efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu.


133 strony, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022