|
ETNOCENTRYZM KONSUMENCKI PRODUKTY KRAJOWE CZY ZAGRANICZNE
FIGIEL A. wydawnictwo: PWE, 2004, wydanie I cena netto: 25.20 Twoja cena 23,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Pierwsza książka na rynku wydawniczym poświęcona zjawisku etnocentryzmu
konsumenckiego, polegającemu na preferowaniu zakupu produktów krajowych na podstawie
przesłanek ekonomicznych, emocjonalnych i moralnych.
Wiedza na ten temat jest szczególnie istotna dla przedsiębiorstw działających w
środowisku etnocentrycznym.
W książce przedstawiono:
- definicję pojęcia etnocentryzmu jako zjawiska społecznego oraz etnocentryzmu
konsumenckiego jako jego gospodarczej formy,
- opis procesu budowy strategii działania przedsiębiorstwa w warunkach etnocentryzmu
konsumenckiego,
- zagadnienia lokalizacji produkcji i formy prowadzenia działalności gospodarczej
(franchising, joint venture, licencjonowanie) na rynkach etnocentrycznych,
- wpływ efektu kraju pochodzenia w procesie wyboru produktu,
- efekt wzajemnego dopasowania wizerunku kraju i cech produktu.
133 strony, A5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|