|
KRYZYS I PRZETRWANIE W MARKETINGU
NOWAKOWSKI M.K. RZEMIENIAK M.L. wydawnictwo: DIFIN, 2003, wydanie I cena netto: 43.00 Twoja cena 40,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka W książce skoncentrowano
uwagę na marketingowych uwarunkowaniach i implikacjach kryzysu w przedsiębiorstwie.
Dyskusja o kryzysach i przetrwaniu, skądinąd bardzo aktualna z punku widzenia kreacji
biznesu, nie jest dyskusją wyłącznie o defensywie, czy wycofywaniu się. Jest dyskusja
o marketingowym podejściu do radzenia sobie z kryzysami i wyborach, przed jakimi stoi
przedsiębiorstwo.
W końcowej części
publikacji sporo miejsca poświecono marketingowym koncepcjom i strategiom przetrwania.
Realizacja strategii przetrwania jest trudna, na ich drodze piętrzą się rozmaite
przeszkody, ale jest odpowiednia na zagrożenia, z którymi przedsiębiorstwo w jego
normalnym rozwoju zmierza się wielokrotnie. Dla kondycji zarządzania ważne jest, w jaki
sposób przedsiębiorstwa przetrwa kryzysy i jak wpłynęło to na ukształtowanie postaw
proprzedsiębiorczych.
172 strony
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|