wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 57.00 54,15   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING SZKÓŁ WYŻSZYCH


RED. NOWACZYK G. KOLASIŃSKI M.

wydawnictwo: WSB POZNAŃ, 2004, wydanie I

cena netto: 57.00 Twoja cena  54,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Potrzeba stosowania marketingu w polskich szkołach wyższych zrodziła się wraz z powstaniem i rozwojem rynku usług edukacyjnych na początku lat 90. XX w. Marketing uczelni odnosi się do rynkowych zachowań szkól wyższych i opiera się na założeniu, że podobnie jak i inne organizacje przyjmują one aktywną postawę wobec otoczenia, kształtując relacje z uczestnikami rynku.

Marketing szkół wyższych jest pracą zbiorową grona autorów, którzy podjęli wspólną ideę określenia podstaw i zakresu stosowania marketingu w polskich uczelniach. Wśród autorów znajdują się m.in. wybitni profesorowie marketingu, znawcy rynku edukacyjnego, a także młodzi adepci dziedziny marketingu. Autorzy reprezentują uczelnie państwowe i prywatne. W publikacji próbują znaleźć odpowiedzi na pytania związane nie tylko z samą filozofią myślenia kategoriami marketingowymi w szkole wyższej, ale również stosowanymi tam narzędziami marketingowymi.

Książka adresowana jest do Czytelników, którzy z ciekawość, zawodowego obowiązku łub konieczności stanęli m.in, przed takimi problemami:

- czy usługa edukacyjna jest produktem, a student klientem na rynku?

- w jaki sposób pogodzić cele społeczne, którym ma służyć uczelnia z jej celami rynkowymi?

- zzy wykształcenie absolwentów może być elementem przewagi konkurencyjnej uczelni?

- więcej reklamy czy public relations? Jakie zadania spełnia promocja uczelni - rekrutowanie kandydatów czy budowanie wizerunku?

- czy można pogodzić prosprzedażowe działania marketingowe z postulatem wysokiej jakości nauczania?

- w jaki sposób regulacyjna rola państwa wpływa na stosowanie marketingu w uczelniach?

- wykładowca a student: mistrz - uczeń, wyrocznia czy przyjaciel?

- czy koncepcja kształcenia ustawicznego zredukuje negatywne skutki działania czynników demograficznych?

375 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022