wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 25.20 23,94   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

INFORMACJA MARKETINGOWA


PIECZYKOLAN R.

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 25.20 Twoja cena  23,94 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Książka Informacja marketingowa:

- uświadamia potrzebę pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystywania informacji do walki z konkurencją;

- podpowiada, jak dzięki informacji osiągnąć sukces na szybko zmieniającym się rynku;

- informuje o źródłach pozyskiwania danych, metodach ich przetwarzania i dystrybucji.


Spis treści:

Wprowadzenie


Rozdział 1
Informacja marketingowa
Społeczeństwo informacyjne
Podstawowe cechy społeczeństwa informacyjnego
Znaczenie informacji w rozwoju współczesnej gospodarki
Co to jest informacja
Cechy informacji
Rodzaje informacji


Rozdział 2
System informacji marketingowej (SIM)
Co to jest system informacji marketingowej (SIM)
Funkcje i elementy systemu informacji marketingowej (SIM)


Rozdział 3
Zakres i rodzaje gromadzonej informacji
Zakres tematyczny gromadzonej informacji
Dane dotyczące rynku
Dane dotyczące klientów
Czynniki kulturowe
Klasy społeczne
Cykl życia rodziny
Czynniki personalne
Marketingowa baza danych
Dane dotyczące konkurencji
Rodzaje konkurencji
Dane dotyczącej własnej firmy
Potencjalne obszary informacji w firmie
Analiza marketingu-mix


Rozdział 4
Źródła informacji
Rodzaje źródeł informacji
Źródła wewnętrzne informacji
Źródła zewnętrzne informacji
Opracowania instytucji rządowych
Opracowania terenowych organów administracji rządowej
Opracowania pozarządowych instytucji naukowo-badawczych
Opracowania stowarzyszeń, związków i klubów branżowych
Informatory gospodarcze, bazy teleadresowe i bazy danych
Agencje i wydawnictwa informacyjne
Agencje ratingowe
Wywiadownie gospodarce
Wydawnictwa prasowe
Internet
Raporty i opracowania zewnętrznych instytutów badawczych


Rozdział 5
Badania marketingowe
Co to są badania marketingowe?
Rodzaje badań marketingowych
Klasyfikacja ze względu na przedmiot badania Klasyfikacja ze względu na typ i szczegółowość decyzji


163 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022