wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.00 38,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NOWE SPOJRZENIE NA MARKETING


SHAW R.

wydawnictwo: STUDIO EMKA, 2001, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autor "Nowego spojrzenia na marketing" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach. Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett ? Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.

Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji; zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu.

Książka ta w inteligentny i wyrazisty sposób wydobywa na światło dzienne ważne spostrzeżenia o właściwym pomiarze najważniejszych i najbardziej krytykowanych funkcjach marketingu. Shaw przedstawia w niej metody i narzędzia, które menedżerowie muszą zastosować jeśli chcą odzyskać wiarygodność w salach konferencyjnych, Philip Kotler, wybitny profesor marketingu międzynarodowego.

I doświadczony znawca marketingu, i menedżer chcący zrozumieć mechanizmy kontroli działań marketingowych swojego zespołu, czy wręcz nowicjusz - każdy znajdzie coś dla siebie w tej książce.
John Leftwich, wice prezydent ds. marketingu, Microsoft Europa, Bliski Wschód i Afryka.

W ciągu paru ostatnich lat przetoczyła się prawdziwa fala krytyki marketingu i dało się odczuć ogólne rozczarowanie. W 1993 roku "McKinsey Quaterly" opublikował artykuł zatytułowany Kryzys marketingu w średnim wieku, który przytaczał wypowiedź typowego dyrektora twierdzącego, iż marketing jest mu kamieniem u szyi. Inne artykuły głosiły, że marketing umrze śmiercią naturalną, a także to, że zostanie odrzucony przez kręgi biznesu z Wall Street i z City.

Autor, który znakomicie zdaje sobie sprawę z wagi podejmowanego tematu, przyjmuje wobec niego chłodną postawę analityka, wolną od egzaltacji i przekonania, że oferuje cudowne recepty na sukces, nie demonstruje postawy czarodzieja i guru, wydaje się wierzyć przede wszystkim w rozwiązania empiryczne i racjonalne. Praca oparta jest na obserwacjach współczesnych działań marketingowych, głównie podejmowanych przez wielkie firmy i korporacje.

Robert Shaw posiada tytuł doktora fizyki nuklearnej Uniwersytetu w Cambridge. Obecnie wykłada gościnnie marketing w Cranfield School of Management. Od ponad 20 lat pracuje jako doradca w ponad 50 firmach w Wielkiej Brytanii, Europie i Stanach Zjednoczonych. Jest konsultantem Brytyjskiej Rady Marketingu.

298 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022