wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

HARDBALL CZYLI TWARDA GRA RYNKOWA GRASZ PO TO,BY GRAĆ CZY PO TO BY...


STALK G. LACHENAUER R.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2005, wydanie I

cena netto: 74.40 Twoja cena  70,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obecnie drobne zwycięstwa i krótkookresowa przewaga konkurencyjna nie zapewniają już sukcesu na rynku. Zwyciężać będą tylko ci, którzy zdołają zamienić zwykłą przewagę konkurencyjną w przewagę decydującą. I dopiero wtedy zneutralizują, zmarginalizują lub nawet wyeliminują rywali.

Autorzy "Hardball czyli twarda gra rynkowa" prowadzą nas w głąb świata twardej konkurencji - świata, w którym gracze poświęcają całą swoją energię zwyciężaniu i angażują wszystkie swoje siły we wzmacnianie swoich pozycji konkurencyjnych, napędzając cykl sprzężenia zwrotnego, który wynosi ich daleko poza zasięg konkurentów.

Tacy gracze postępują surowo i nikogo za to nie przepraszają. Jednocześnie, doskonale pojmują "miękką" stronę zarządzania - ścigają talenty i budują kultury organizacyjne, których członkowie skupiają się na zagadnieniach kluczowych dla strategii firmy.

Atakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą.

Wykorzystuj anomalie.

Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów.

Obserwuj i powielaj.

Zmuszaj rywali do odwrotu.

Niszcz status quo.

Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia.

George Stalk i Rob Lachenauer, podając mnóstwo uszczegółowionych przykładów i pasjonujących historii z wielu branż, nadają nowe znaczenie siedmiu klasycznym strategiom twardej gry. Autorzy przybliżają cechy najtwardszych graczy rynkowych. Mówią, w jakich okolicznościach każda z siedmiu strategii jest najbardziej efektywna. I wreszcie, pokazują, jak przygotować i skutecznie przeprowadzić atak.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" uczy zadawać nokautujące ciosy w silnie konkurencyjnym otoczeniu.
J. Stephen, dyrektor zarządzajacy, Databuilt INC.

"Hardball, czyli twarda gra rynkowa" zmusza nas do poznania niewygodnej prawdy, że firma może być albo łowcą, albo zwierzyną łowną. Ta książka oczyszcza atmosferę biznesu.
Tom Hout, współautor książki "Competing against time"


Spis treści

O Autorach

Podziękowania

1. Twarda gra rynkowa: manifest

2. Zaatakuj bezpośrednio z potężną i druzgocącą siłą

3. Wykorzystuj anomalie

4. Zagrażaj najbardziej zyskownym segmentom działalności konkurentów

5. Obserwuj i powielaj

6. Zmuszaj rywali do odwrotu

7. Niszcz status quo

8. Buduj przewagę konkurencyjną przez fuzje i przejęcia

9. Obserwuj zmiany na polu walki

10. Poznaj cechy twardego gracza

Skorowidz

206 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022