Publikacja jest aktualnie niedostępna
Zaoferuj zwykły, dobry produkt, a większość ludzi go nie kupi: nie będą go
potrzebować albo zabraknie im czasu bądź pieniędzy. Klienci mają wygórowane
oczekiwania. Są zbyt zajęci, aby testować nowości. Coraz częściej ignorują przekaz
marketingowy i coraz rzadziej polecają produkty i usługi znajomym. Tradycyjna reklama
już nie skutkuje, a rynek masowy jest zalany towarami. Stworzyliśmy świat, w którym
większość produktów znika w tłumie. Dlatego musisz stworzyć coś niezwykłego. Coś,
o czym warto mówić. Coś, czego nie sposób przeoczyć. Coś wyjątkowego. Ciekawego. To
właśnie... Fioletowa Krowa.
Dowiedz się, dlaczego firmy takie jak Apple, Nokia, Yahoo!, Bloomberg, IKEA,
Amazon.com, Google, HBO czy Ducati rozwijają się w błyskawicznym tempie, pozostawiając
w tyle znane i tradycyjnie silne marki? Znajdź w swojej branży jakiś kruczek, którego
nikt jeszcze nie odkrył. Skoncentruj marketing na najważniejszych klientach i docieraj
do nowych, atrakcyjnych nisz rynkowych. Wraz z autorem tej książki spójrz prawdzie w
oczy: lista marketingowych "P", z której korzystano przez dekady, już nie
wystarcza. Prawdziwy sukces rynkowy odniosą tylko produkty fenomenalne, przewrotne i
fascynujące. I nie chodzi bynajmniej o marketingową broszkę, którą w ostatniej chwili
można przypiąć do produktu lub usługi.
Fioletowa Krowa to cecha wrodzona - albo jest albo jej nie ma. W książce znajdziesz
przykłady, wskazówki i informacje, z pomocą których łatwiej będzie Ci wyhodować
Fioletową Krowę:
- ABC niezwykłego produktu,
- krzywa rozpowszechniania nowej idei,
- krótka historia reklamy,
- problem nieskutecznej reklamy masowej,
- tajemnice sukcesu niezwykłych firm i produktów.
Ta książka to manifest skierowany do marketerów, którzy chcą kreować produkty i
usługi warte wprowadzenia na rynek.
Seth Godin jest autorem światowych bestsellerów, takich jak Permission Marketing,
Unleashing the Ideavirus oraz Survival Is Not Enough. Założył kilka
świetnie prosperujących firm. Jest uznanym wykładowcą, a także współredaktorem
czasopisma Fast Company.
119 stron, twarda oprawa