wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SPRZEDAŻ I CHARAKTER. PODRĘCZNIK DLA HANDLOWCÓW I MENEDŻERÓW ZESPOŁÓW


MAJEWSKA-OPIEŁKA I.

wydawnictwo: REBIS, 2007, wydanie II

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Życie w XXI wieku wymaga wielu nowych umiejętności. Obojętnie, czy chodzi o znalezienie pracy, wychowanie dzieci czy inną aktywność liczy się profesjonalizm, perfekcja i wiedza. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak ważnym składnikiem naszego sukcesu jest pasja i charakter.

O tym właśnie jest ta książka: jak doskonalić siebie, swój charakter i swoje wnętrze, aby osiągnąć sukces, zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.

To książka o tym, jak żyć z pasją i czerpać zadowolenie ze swego życia. Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmuje się sprzedażą.


Iwona Majewska-Opiełka jest psychologiem i doradcą rozwojowym w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Jest autorką kilku książek m.in. Drogi do siebie i Umysłu lidera oraz wielu artykułów.


Spis treści

Wstęp

Rozdział I Najpierw sprawdź, czy słone, czyli jak korzystać z tej książki

Rozdział II Ja sprzedaję, ty sprzedajesz, on, ona, ono sprzedaje, czyli co to jest sprzedaż

Rozdział III Kim będziesz, jak dorośniesz, czyli dlaczego jesteś sprzedawcą

Rozdział IV To se ne vrati, pane Havránek, czyli czasy się zmieniają

Rozdział V Tylko dla orłów, czyli zapomnij o przeciętności

Rozdział VI Wlepianie wzroku i aerobik, czyli nie tylko techniki

Rozdział VII "To jest za drogie", czyli potrzeby i motywy klientów

Rozdział VIII Czy jesteś taki jak Frank Woddwoard, czyli charakter przede wszystkim

Rozdział IX Kto jest kurą, czyli co to znaczy działać skutecznie

Rozdział X Reguła P10, czyli niezawodny przepis na sukces

Rozdział XI Podróż w głąb lodowca, czyli przyjaźń z podświadomością

Rozdział XII Weź łopatę, czyli pracować trzeba

Rozdział XIII "Cóż, jestem genialna!", czyli o poczuciu własnej wartości

Rozdział XIV Modlitwa świętego Franciszka, czyli bądź proaktywny

Rozdział XV "Mam mieć", czyli poczucie obfitości

Rozdział XVI Spraw sobie kompas, czyli poczucie spójności wewnętrznej

Rozdział XVII Co łączy Edisona z Pollyanną, czyli myśl pozytywnie

Rozdział XVIII Duże i małe patelnie, czyli po pierwsze: program

Rozdział XIX Mów do mnie jeszcze, czyli kilka zasad dobrej komunikacji

Rozdział XIX Za pięć dwunasta, czyli jak zarządzać sobą w czasie

Rozdział XX Nie sprzedawajmy duszy, czyli harmonia na co dzień

Zakończenie
Dodatek A
Dodatek B


307  stron, miękka oprawa

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:


 

- BĄDŹ PRO! 7 KROKÓW DO MISTRZOWSTWA W MARKETINGU SIECIOWYM
WORRE E.

- MYŚLENIE PYTANIAMI 12 NARZĘDZI SKUTECZNYCH W PRZYWÓDZTWIE COACHINGU I ŻYCIU
ADAMS M.

- SIŁA DOBRYCH PYTAŃ
SOBEL A. PANAS J.

- NAJBOGATSZY CZŁOWIEK W BABILONIE
CLASON G.S.

- COACHING TRENING EFEKTYWNOŚCI NAJBARDZIEJ ZNANY PODRĘCZNIK COACHINGU
WHITMORE JOHN

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022