wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

SYSTEM INFORMACYJNY MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW. MODELOWANIE


RED. NOWICKI A.

wydawnictwo: PWE, 2005, wydanie I

cena netto: 40.00 Twoja cena  38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działalność marketingowa oraz tworzenie skutecznej strategii marketingowej wymagają pozyskiwania i odpowiedniego przetwarzania informacji marketingowych, ponieważ informacje aktualne, rzetelne i przydatne są czynnikiem przyspieszającym sukces rynkowy firmy. Pomocny w tym względzie jest odpowiednio wspomagany technologicznie, sprawny i nowoczesny system informacyjny marketingu (SIM). Aby zapewnić optymalne działanie takiego systemu w przedsiębiorstwie, konieczny jest proces jego modelowania, ponieważ jedynie wtedy firma ma możliwość stałego doskonalenia istniejącego systemu i dostosowywania go do swoich zmieniających się potrzeb.

W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:

- system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu;

- proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM według podejść strukturalnego i obiektywnego;

- przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu Marketing Intelligence.

Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, ale zainteresuje również menedżerów i służby informatyczne przedsiębiorstw, w których są lub będą tworzone systemy informacyjne na potrzeby nowoczesnego zarządzania firmą oraz praktyków wdrażających strategie marketingowe w przedsiębiorstwach.

255 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022