wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING INTERNETOWY


FRĄCKIEWICZ E.

wydawnictwo: PWN, 2006, wydanie I

cena netto: 35.00 Twoja cena  33,25 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik akademicki do przedmiotów związanych z e-marketingiem i e-biznesem, kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku zarządzanie i marketing, stanowiący również znakomity poradnik dla praktyków.

Dodatkowymi walorami podręcznika są pytania i literatura zalecana do każdego rozdziału oraz słowniczek terminów, bibliografia i indeks rzeczowy zamieszczone na końcu książki.

Autorka przedstawia w nim możliwości wykorzystania Internetu w praktycznych działaniach marketingowych. Koncentruje się głównie na takich zagadnieniach, jak:

- promocja w sieci,

- uwarunkowania handlu elektronicznego,

- organizacja i zakres badań marketingowych typu on line,

- specyfika wykorzystania Internetu w różnych firmach,

- strategie marketingowe,

- podstawowe błędy w wykorzystaniu Internetu,

- etyczne i prawne aspekty prowadzenia biznesu w sieci.

Do podręcznika dołączona jest płyta CD z prezentacją do wykładów - (koszt płyty: 4,50 zł z VAT; sprzedaż wyłącznie w komplecie z książką).

Prezentacje do wykładów, sporządzone w programie PowerPoint, ilustrujące w atrakcyjnej, multimedialnej formie najważniejsze zagadnienia, przykłady stron internetowych oraz dane statystyczne do każdego rozdziału podręcznika.

Pytania i zadania do rozwiązania dla studentów.


Dr Ewa Frąckiewicz jest adiunktem w Katedrze Marketingu na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego, stypendystką rządów francuskiego i kanadyjskiego, ekspertem w innowacyjnym francusko-polskim programie "Paszport do przedsiębiorczości" oraz autorką lub współautorką wielu publikacji naukowych - zarówno książkowych, jak i w czasopismach naukowych.


Spis treści

Wstęp

CZĘŚĆ I. CZYM JEST INTERNET DLA MARKETINGU?

Rozdział l. Ogólne informacje o sieci Internet - dlaczego warto się tym zająć?

1.1. Krótka historia Internetu
1.2. Charakterystyka usług sieciowych
1.3. Marketing tradycyjny a marketing internetowy
1.4. Zalety i wady Internetu dla marketingu
1.5. Warunki skutecznego wykorzystania Internetu
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 2. Rynek internetowy na świecie i w Polsce

2.1. Kim jest internauta na świecie i w Polsce?
2.2. Obecność polskich firm w Internecie
2.3. Koszt prowadzenia działalności marketingowej w sieci
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 3. Strategie marketingowe w Internecie

3.1. Proces opracowania strategii internetowej i modele biznesu
3.2. Zewnętrzne i wewnętrzne uwarunkowania wyboru strategii
3.3. Strategie internetowe dla rynku polskiego
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

CZĘŚĆ II. OBSZARY WYKORZYSTANIA INTERNETU W MARKETINGU FIRMY

Rozdział 4. Promocja w sieci

4.1. Reklama sieciowa
4.2. Public relations w sieci
4.3. Advergaming i inne narzędzia aktywizacji sprzedaży w Internecie
4.4. Programy lojalnościowe w Internecie
4.5. Najlepsze kampanie internetowe
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 5. Prowadzenie sprzedaży w sieci

5.1. Transakcje tradycyjne a internetowe
5.2. Rynki elektroniczne B2B
5.3. Sklep internetowy
5.4. Aukcje i giełdy w sieci
5.5. Płatności w sieci
5.6. Zabezpieczenia transakcji w sieci
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 6. Badania marketingowe a Internet

6.1. Internet jako środek dostępu do informacji wtórnych
6.2. Prowadzenie badań pierwotnych w sieci
6.3. Badania ilościowe i jakościowe
6.4. Pomiar Internetu
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

CZĘŚĆ III. INTERNET W MARKETINGU FIRM O RÓŻNYM PROFILU DZIAŁALNOŚCI I UWAGI PODSUMOWUJĄCE

Rozdział 7. Marketing internetowy a profil działalności

7.1. Internet w przedsiębiorstwie produkcyjnym
7.2. Internet w przedsiębiorstwie handlowym
7.3. Internet w przedsiębiorstwie usługowym
7.4. Internet w marketingu non profit
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura

Rozdział 8. To, czego unikać, i to, na co należy zwrócić uwagę

8.1. Błędy w wykorzystaniu sieci w marketingu
8.2. Etyczne i prawne aspekty wykorzystania Internetu w marketingu
8.3. M-marketing
Pytania
Zadania do wykonania
Zalecana literatura
Słownik terminów
Bibliografia
Spis rysunków
Spis tabel
Indeks rzeczowy

124 strony, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022