wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

NIECH KLIENCI TŁOCZĄ SIĘ U TWOICH DRZWI. NIEZAWODNE SPOSOBY POZYSKIWAN


EDWARDS P. EDWARDS S. CLAMPITT DOUGLAS L.

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 86.90 Twoja cena  82,56 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niezawodne sposoby pozyskiwania klientów i odnoszenia sukcesów w działalności gospodarczej

  • Opracuj skuteczne metody marketingowe
  • Zdobądź i zatrzymaj grono lojalnych klientów
  • Zaprojektuj odpowiednie materiały promocyjne

Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to ciągła walka o klienta. Jak sprawić, by klienci spośród setek firm wybrali właśnie naszą i wracali do niej z kolejnym zleceniami? Jak opracować strategię marketingową odpowiednią dla naszej firmy? Co zrobić, by klienci polecali nas innym klientom? Te i dziesiątki innych pytań zadaje sobie każdy, kto zdecydował się działać na własną rękę. Sytuacja, w której to właśnie klienci zabiegają o wykonawcę, a nie odwrotnie, wydaje się abstrakcyjna. Doprowadzenie do niej wymaga pewnej wiedzy, ale jest jak najbardziej możliwe.

"Niech klienci tłoczą się u Twoich drzwi" to poradnik dla samodzielnych przedsiębiorców. Przydatne rady znajdą tu wszyscy właściciele małych firm. Przedstawia sprawdzone sposoby pozyskiwania klientów i utrzymywania klientów oraz skuteczne metody promowania produktów i usług. Czytając ją dowiesz się, jak w najlepszy sposób zdobyć ogromną ilość zamówień. Sprawisz, aby klienci decydowali się korzystać z twojej oferty, ponieważ polecą im ją osoby, z których zdaniem się liczą. Niezależnie od tego, czy jesteś "wolnym strzelcem" projektującym witryny WWW, producentem mebli czy też niezależnym doradcą, po przeczytaniu tej książki zmienisz swoje podejście do marketingu i prowadzenia swojej firmy.

  • Wybór profilu firmy i kierunku jej rozwoju
  • Budowanie wizerunku firmy
  • Opracowanie kampanii marketingowej dostosowanej do potrzeb firmy
  • Przygotowanie odpowiednich materiałów promocyjnych
  • Nawiązywanie kontaktów biznesowych
  • Tworzenie notek prasowych, artykułów i ogłoszeń
  • Sztuka prowadzenia prezentacji
  • Wykorzystywanie materiałów multimedialnych do promocji firmy
  • Budowanie grupy lojalnych klientów

Przeczytaj tą książkę i przygotuj się na sukces rynkowy.


Spis treści

Marketing dopasowany do Ciebie w oparciu o przekaz ustny

Część I START Spraw, aby zabiegano o Ciebie

Wykorzystanie najlepszego stałego źródła zleceń
Twój cel: wyróżniaj się spośród tłumu
Czy jesteś gotowy?
A jeśli już dziś rozpaczliwe potrzebujesz zacząć zarabiać?
Pięć sposobów na tymczasowy biznes

1. Wybór jednej, precyzyjnie określonej działalności

Twój cel: niech ludzie wiedzą, czym się zajmujesz
Dlaczego należy zawęzić swoją działalność
Dlaczego ludzie nie koncentrują się na jednej działalności
Wybór jednej, precyzyjnie określonej działalności

2. Wybór niszy - decydowanie, z czego chcesz być znany

Twój cel: bądź jednym na milion
Czym jest nisza?
Dlaczego potrzebujesz niszy
Dlaczego nie wszyscy poszukują nisz?
Znajdowanie niszy
Monitorowanie cyklu życia niszy

3. Droga do mistrzostwa - udowodnij, że jesteś najlepszy

Twój cel: rozwiń swój kunszt i zademonstruj go
Stań się w swojej niszy kimś wybitnym
Osiem kroków do osiągnięcia statusu eksperta
Nic nie sprzedaje się tak dobrze, jak rezultaty

4. Przygotowanie kampanii marketingowej dostosowanej do Twoich potrzeb i możliwości

Twój cel: spraw, aby zapoznawanie potencjalnych klientów z Twoją ofertą było dla Ciebie źródłem satysfakcji
Rozwijanie marketingowego modelu myślowego
Rady od małych oraz samozatrudnionych przedsiębiorców prowadzących działalność przynoszącą ponad 100 000 $ dochodu rocznie
Robienie tego, co jest dla Ciebie naturalne
Poszukiwanie żyznych ziem
Cztery najbardziej skuteczne niskokosztowe metody marketingowe
Przejęcie inicjatywy... i pójście za ciosem
Dlaczego nie podtrzymujemy kontaktów
Oczyszczanie listy adresowej
Nie stawiaj wszystkich pieniędzy na jednego konia, opracuj kampanię marketingową
Platforma, z której poprowadzisz swoje działania marketingowe
Niech działania marketingowe same na siebie zarobią
Nie daj się zaskoczyć efektami i dostosowuj do nich swoje działania
Czy jesteś gotów?

Część II START Opracowanie skutecznego komunikatu marketingowego

Czy zająłeś już pozycję startową?

5. Opisz swoją działalność tak, aby zapamiętano, czym się zajmujesz

Twój cel: niech ludzie poznają Twoje najmocniejsze strony
Odkryj istotę swojego przekazu
Podaj fakty
Znajdowanie punktu równowagi
Tworzenie komunikatu
Wywieranie trwałego wrażenia - formuła-klucz
Rozbuduj komunikat, aby osiągnąć najlepszy rezultat - wprowadzenia, slogany, nagłówki i wiele więcej

6. Wybór nazwy firmy

Twój cel: wybierz nazwę, która nadaje znaczenie temu, czym się zajmujesz
Elementy nazwy firmy, które przyciągają klienta
Pięć przepisów na nazwę
Sprawdzenie, czy nazwa jest wolna
Cztery oznaki świadczące o potrzebie zmiany nazwy
Jak zmienić nazwę
Rozpropagowanie nazwy

7. Wywarcie niezapomnianego wrażenia

Twój cel: odpowiednio się prezentować
Czy potrzebujesz nowego wizerunku?
Elementy znaków graficznych, które się sprzedają
Skoordynuj swój wizerunek graficzny, aby osiągnąć maksymalny efekt
Jak uzyskać wygląd wysokiej jakości przy niskich kosztach

8. Przygotowanie pakietu promocyjnego

Twój cel: materiały promocyjne, które będą Twoim atutem
Składniki podstawowego pakietu promocyjnego
Opakowanie Twoich materiałów promocyjnych
Czy jesteś gotowy?

Część III START Wybór metod marketingowych dopasowanych do potrzeb Twojej firmy

Czy robisz już postępy?

9. Nawiązywanie osobistych kontaktów

Twój cel: dać się poznać osobiście
Telefoniczna rozmowa handlowa
Bezpłatne konsultacje
Budowanie sieci kontaktów
Wykłady i seminaria
Wolontariat
Spacer po okolicy

10. Skłonienie innych do tego, żeby o Tobie mówili

Twój cel: niech inni mówią o Tobie
Łącznicy i mentorzy
Bony i kupony upominkowe
Listy polecające, podziękowania i opinie klientów
Okazje do zdobycia dobrej publicity
Klienci z polecenia
Sponsorowanie, darowizny i imprezy dobroczynne

11. Mówienie o sobie

Reklama
Twój cel: daj ludziom szansę, aby mogli przeczytać i usłyszeć o tym, co potrafisz
Ogłoszenia drobne i reklamy prasowe
Spisy a kwestia reklamy
Ogłoszenia w książkach telefonicznych
Spisy branżowe i specjalistyczne
Spisy on-line
Reklamy stymulujące reakcję bezpośrednią
Reklama on-line
Artykuły i rubryki
Broszury i ulotki
Obwieszczenia na tablicach ogłoszeń, ogłoszenia z informacją do oderwania, ulotki i ogłoszenia wieszane na klamkach lub wsuwane w drzwi
Katalogi
Wysyłanie materiałów reklamowych pocztą
Biuletyny
Komunikaty odtwarzane podczas oczekiwania na połączenie telefoniczne
Kartki pocztowe
Opakowania i materiały reklamowe wystawiane w miejscu sprzedaży
Listy przewodnie i oferty
Witryna internetowa
Twoja własna książka

12. Pokaż, co potrafisz

Twój cel: spraw, by efekty Twojej pracy stały się widoczne
Nośniki audio
Twój cel: niech ludzie zobaczą i usłyszą, co masz do zaoferowania
Wizytówki jako próbki
Multimedialne prezentacje na płytach CD
Demonstracje
Elementy wystawowe
Przyjęcia domowe, dni otwarte i imprezy okolicznościowe
Wystąpienia w mediach
Multimedialne witryny internetowe
Fotografie i portfolia
Reklama radiowa i telewizyjna
Próbki i upominki
Targi i wystawy
Prezentacje wideo

Część IV ROZWIJAJ SIĘ Budowanie dużej i lojalnej grupy klientów

Twój cel: dbanie o to, by interes się kręcił
Czy się rozwijasz?

13. Od zainteresowania do nieprzerwanego ciągu transakcji

Świetny początek
Twój cel: uczynić sprzedawanie bezbolesnym
Siedemnaście sekretów finalizowania sprzedaży
Komunikacja kontra manipulacja
Zdobywanie stałych klientów
Wykorzystanie największej przewagi - osobistego podejścia
Osiem sposobów na utrzymanie klientów
Działalność marketingowa ponad wszystko
Zarządzanie samopodtrzymującym się biznesem

Skorowidz

540 stron, B5, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022