wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

REKLAMA A UMYSŁ KONSUMENTA


SUTHERLAND M. SYLVESTER A.K.

wydawnictwo: PWN, 2003, wydanie I

cena netto: 67.00 Twoja cena  63,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie konsumentów.


Max Sutherland - badacz rynku, z wykształcenia psycholog. Obecnie jest profesorem marketingu w Monash University i Swinburne University of Technology w Australii. Pracuje także jako Visiting Professor w Santa Clara University w Kalifornii. Agencja reklamowa, której był współtwórcą, prowadziła skuteczne promocje m.in. dla takich firm, jak Filette, Merck, Kodak, McDonald's, Miller, Qantas, McCain, AT&T, Nestlé czy Pfizer.

Alice K. Sylvester - doświadczony praktyk w dziedzinie ekonomii.

257 stron, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022