Reklama a umysł konsumenta to książka renomowanego psychologa i badacza
rynku, Maxa Sutherlnanda oraz doświadczonego praktyka, Alice K. Sylvester. Autorzy nie
propagują uproszczonych koncepcji skutecznej reklamy, lecz odsłaniają sekrety
skutecznych kampanii reklamowych. Pozycja łączy najnowsze osiągnięcia i badania
naukowe z doświadczeniem negatywnym praktyków od lat obcujących w świecie
konsumentów.
Max Sutherland - badacz rynku, z wykształcenia psycholog. Obecnie
jest profesorem marketingu w Monash University i Swinburne University of Technology w
Australii. Pracuje także jako Visiting Professor w Santa Clara University w Kalifornii.
Agencja reklamowa, której był współtwórcą, prowadziła skuteczne promocje m.in. dla
takich firm, jak Filette, Merck, Kodak, McDonald's, Miller, Qantas, McCain, AT&T,
Nestlé czy Pfizer.
Alice K. Sylvester - doświadczony praktyk w dziedzinie ekonomii.
257 stron, miękka oprawa