wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 63.50 60,33   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

ZACHOWANIE KONSUMENTA. KONCEPCJE I BADANIA EUROPEJSKIE


LAMBKIN M. FOXALL G. RAAIJ F. HEIBRUNN B.

wydawnictwo: PWN, 2001, wydanie I

cena netto: 63.50 Twoja cena  60,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem niniejszego zbioru tekstów jest dokonanie reprezentatywnego przeglądu badań nad zachowaniem konsumenta, jakie prowadzono w Europie w ciągu ostatnich dwudziestu lat. Pierwszeństwo przyznano tym artykułom, które wniosły istotny wkład w już istniejącą wiedzę bądź mają szansę wpływać na kierunek jej rozwoju w przyszłości, a zarazem podsumowują i rozwijają konkretny obszar tematyczny. Starano się też, aby artykuły wyróżniały się jasnością i zrozumiałością wykładu. Bardzo istotne znaczenie ma również fakt, że większość artykułów, mimo silnego ich osadzenia w teorii i metodyce badań, odpowiada na pytanie: co oznaczają formułowane uogólnienia dla procesu decyzyjnego biznesu w obszarze strategicznego marketingu?

Aby pomóc czytelnikowi przejść przez rozmaite etapy, książkę podzielono na cztery części. Część I wprowadza podstawowe pojęcia i teorie odgrywające istotną rolę w badaniach nad konsumpcją. Część II omawia konsumenta jako jednostkę i bada główne aspekty istotne przy podejmowaniu wszelkich decyzji o zakupie. Część III poświęcona została interakcjom społecznym, które mogą wpływać na dokonywanie wyboru przez konsumenta. Ujęcie takie, odpowiadające większości koncepcji zachowania konsumenta, byłoby niepełne, gdyby nie uwzględniono różnych poglądów na konsumpcję. Część IV przedstawia więc takie dziedziny, jak psychologia ekonomiczna, semiotyka, postmodernizm itp.

503 strony, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022