Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem z dziedziny zachowania
konsumenta, naprawdę osadzonym w europejskim kontekście historycznym, socjologicznym i
ekonomicznym. Autorzy omawiają całość problematyki "cyklu"
konsumpcji począwszy od przedstawienia wpływy różnych czynników makrootoczenia,
problematyki ochrony konsumenta, przemian świadomości społeczeństwa, poprzez szeroką
prezentację procesów psycho- i socjologicznych związanych z wyborami konsumentów, w
tym znaczenia gospodarstwa domowego jako jednostki ekonomicznej, kończąc na
przedstawieniu zachowań po dokonaniu zakupów. Ostatnia część książki dotyczy
związków między badaniami marketingowymi a zachowaniem konsumentów.
Pozycja przeznaczona dla studentów i wykładowców wyższych uczelni na wydziałach:
zarządzania, psychologii i marketingu.
GERRIT ANTONIDES jest profesorem i wykładowcą psychologii ekonomicznej na Wydziale
Ekonomicznym na Uniwersytecie Erasmusa w Rotterdamie.
W. FRED VAN RAAIJ jest profesorem marketingu i komunikacji marketingowej na
Uniwersytecie w Tilburgu.
604 strony, miękka oprawa