wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

BŁYSKOTLIWOŚĆ. DLACZEGO NIE MASZ JESZCZE STRATEGII E-BIZNESU


HAIG MATT

wydawnictwo: ONE PRESS, 2006, wydanie I

cena netto: 34.60 Twoja cena  32,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Twoja firma już jest w internecie, czy tego chcesz, czy nie. Wykorzystaj to jak najlepiej

  • Klucz do sukcesu w sieci: budowanie e-marki, rozpoznanie ukrytych kosztów działalności internetowej, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji
  • Studium przypadku: zwycięzcy i ofiary internetowej gorączki złota
  • Nowe zasady prowadzenia firmy w erze klikokracji

Dlaczego niektóre strony tworzone w garażu przez grupy zapaleńców podbijają świat, a milionowe inwestycje internetowe upadają? Czy istnieje jakiś schemat sukcesu firmy internetowej? Oczywiście, i to niejeden, tyle że nie ma sensu powielać go w prosty sposób - sukces Amazon.com nie oznacza, że zarobisz miliony, jeśli otworzysz e-księgarnię. Pomysł może wypalić, pod warunkiem że dostosujesz go do swojej branży, firmy, budżetu i rynku. Krótko mówiąc, jeśli chcesz zarobić na internecie, potrzebujesz własnej strategii e-biznesu.

Celem Twojej strategii e-biznesu nie musi być podbój świata. Być może będziesz używać internetu do zdobywania informacji o rynku. Może potrzebujesz bazy adresów i skrzynki e-mailowej, aby szybciej i taniej pozyskiwać klientów. A może chciałbyś wzbogacić podstawową działalność firmy o wymiar elektroniczny? Już teraz Twoja firma jest w sieci: wysyłasz e-maile, dostajesz oferty drogą elektroniczną, a część Twoich klientów robi zakupy przez internet. Wykorzystaj to do własnych celów. Ale najpierw przeczytaj tę książkę i dowiedz się więcej o e-biznesie.

  • Badanie rynku internetowego
  • Dystrybucja produktów w sieci: programy partnerskie i strategie cenowe
  • Marketing w sieci: jak zaistnieć w wyszukiwarkach www, zbierać adresy klientów i mierzyć skuteczność e-promocji
  • Transakcje internetowe: systemy płatności online, bezpieczeństwo
  • Zasady projektowania stron www
  • Technologie przyszłości: portale głosowe, P2P, XML, 3G,

Matt Haig jest konsultantem. Specjalizuje się w e-biznesie i e-PR. Jest autorem trzech bestselerowych książek, jego artykuły regularnie ukazują się w prasie branżowej.


Spis treści

Przedmowa

1. Przygotowanie firmy do działalności internetowej

Nowy podział w biznesie
"Klikokracja" internetu
Bądź przygotowany
O książce

2. Początek

ISP
Nazwy domen
Sprzedaż w sieci
Zasady dobrego projektowania witryn
Outsourcing w projektowaniu stron WWW
Integracja technologiczna
Doradztwo

3. Twoja marka internetowa

Tworzenie społeczności
Witryny dla obolałych oczu
Nie tylko logo
Ochrona marki
Potęga nowej marki

4. Rynek

Zdefiniuj swój rynek
Rynki międzynarodowe
Boisko równe dla wszystkich
Większa konkurencja
Parlez-vous dot.com? - mówienie językiem Twojego rynku
Pomocna dłoń
Dodawanie wartości
Badanie odbiorcy sieciowego

5. Kwestie finansowe

Sprzedaż produktów w sieci
Programy partnerskie
Sprzedaż powierzchni reklamowej
Nacisk na cenę
Jawność cen
Kwestie walutowe
Potencjał zysku

6. Klienci

Zaufaj mi, jestem firmą internetową (dot.com)
Jak pozbyć się zahamowań związanych z internetem

7. Promocja

Reklama w sieci
Marketing poprzez wyszukiwarki
Marketing wirusowy
Skuteczny marketing wirusowy - pięć zasad
Sieciowe PR
Marketing za zgodą
SPAM
Zbieranie adresów e-mail

8. Mierzenie wyników

ROI czy RIP
Wyniki nienamacalne
Potrzeba dokładności
Wyznaczniki ROI
ROI i handel elektroniczny
Co mierzysz?
Dzienniki dostępu
Darmowe usługi śledzące aktywność strony
Mierzenie rezultatów "miękkich"
Mierzenie sukcesu w przyszłości
Ciągły proces

9. Bezpieczeństwo

Oceń sytuację
Systemy płatności
Hakerzy i firewall
VPN
Wirusy i robaki
Ochrona przed wirusami - rady
Fałszywe ostrzeżenia
Oprogramowanie antywirusowe
Prywatność
Powiadom swoich klientów
Kwestie prawne
Plan awaryjny
Zagrożenie wewnętrzne
Outsourcing

10. Przyszłość

SMS
Voice Portal
P2P
XML
3G
Produkty informacyjne
Sieci biznesowe

11. Następne kroki

Znajdziesz w sieci

Słownik

Skorowidz

156 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022