wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

MARKETING PARTNERSKI NA RYNKU USŁUG


FURTAK R.

wydawnictwo: PWE, 2003, wydanie I

cena netto: 15.79 Twoja cena  15,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zmienność otoczenia i nietrwałość relacji z klientami i kontrahentami stanowi duże zagrożenie dla każdego przedsiębiorstwa, a zwłaszcza dla przedsiębiorstwa usługowego. Autor przedstawia w książce nowoczesną filozofię funkcjonowania przedsiębiorstwa usługowego w istniejących warunkach gospodarczych - jest to koncepcja marketingu partnerskiego (marketingu relacji), tj. marketingu kształtującego długookresowe wzajemnie korzystne relacje przedsiębiorstwa z klientami i innymi podmiotami gospodarczymi.

 


  

Spis treści

Wstęp

Rozdział 1

Marketing partnerski nową koncepcją funkcjonowania firmy usługowej

1.1. Specyfika usług i jej implikacje marketingowe

1.2. Rozwój koncepcji marketingu partnerskiego

1.3. Podstawowe założenia marketingu partnerskiego

1.4. Warunki implementacji marketingu partnerskiego

Pytania i zadania

Rozdział 2

Tworzenie długookresowych więzi z klientami i ich skutki ekonomiczne

2.1. Więź w interpretacji marketingu partnerskiego

2.2. Usługodawca i jego sieć powiązań

2.3. Struktura więzi z klientami

2.4. Dynamika więzi z klientami

2.5. Życiowa wartość klienta jako podstawa planowania działań marketingowych

2.6. Rentowność długookresowych relacji z klientami

2.7. Segmentacja rynku

Pytania i zadania

Rozdział 3

Czynniki wpływające na pogłębianie więzi z klientami

3.1. Interpretacja jakości w usługach

3.2. Jakość usług a satysfakcja klientów

3.3. Konsekwencje marketingowe satysfakcji klientów

3.4. Zaufanie jako warunek kontynuowania związku

3.5. Przywiązanie i zaangażowanie konsumenta a utrzymywanie długookresowych więzi

Pytania i zadania

Rozdział 4

Modelowe ujęcie koncepcji marketingu partnerskiego

4.1. Proces marketingu partnerskiego

4.2. Faza wstępna procesu marketingu partnerskiego - tworzenie więzi

4.3. Faza właściwa procesu marketingu partnerskiego - wzmacnianie więzi

4.4. Charakter więzi a strategie marketingu partnerskiego

4.5. Programy marketingu partnerskiego

4.6. Taktyki pozyskiwania lojalności klientów

4.7. System gwarancji i "naprawa" usług

4.8. Programy dla byłych klientów

Pytania i zadania

Bibliografia


250 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022