wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki
English version
Książki:

polskie
podział tematyczny
 
anglojęzyczne
podział tematyczny
 
Newsletter:

Zamów informacje o nowościach z wybranego tematu
 
Informacje:

o księgarni

koszty wysyłki

kontakt

Cookies na stronie

 
Szukasz podpowiedzi?
Nie znasz tytułu?
Pomożemy Ci, napisz!


Podaj adres e-mail:


możesz też zadzwonić
+48 512 994 090

JAK SKUTECZNIE ODDZIAŁYWAĆ NA ODBIORCÓW?


BARUK A.

wydawnictwo: TNOIK, 2006, wydanie I

cena netto: 44.00 Twoja cena  41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Rosnąca złożoność współczesnego rynku przejawia się między innymi w opracowywaniu i wdrażaniu różnych form sprzedaży produktów. Ich różnorodność jest szczególnie zauważalna w przypadku rynku dóbr konsumpcyjnych, na którym obok sprzedaży tradycyjnej coraz większą rolę odgrywa sprzedaż samoobsługowa oraz handel na odległość, zwłaszcza prowadzony przez Internet. Z jednej strony znaczne zróżnicowanie dróg docierania produktów do nabywców pozwala wybrać praktycznie każdemu odbiorcy najkorzystniejszą z jego punktu widzenia formę nabywania produktów, z drugiej jednak strony stawia przed nimi nowe wyzwania. Sprostanie im decyduje o zadowoleniu z dokonanych zakupów oraz pozwala uniknąć wielu pułapek, jakie niejednokrotnie zastawiają na odbiorców nieuczciwi producenci i handlowcy.

199 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. www.bankowa.pl 2000-2022