|
JAK SKUTECZNIE ODDZIAŁYWAĆ NA ODBIORCÓW?
BARUK A. wydawnictwo: TNOIK, 2006, wydanie I cena netto: 44.00 Twoja cena 41,80 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Rosnąca złożoność współczesnego rynku przejawia się między innymi w
opracowywaniu i wdrażaniu różnych form sprzedaży produktów. Ich różnorodność jest
szczególnie zauważalna w przypadku rynku dóbr konsumpcyjnych, na którym obok
sprzedaży tradycyjnej coraz większą rolę odgrywa sprzedaż samoobsługowa oraz handel
na odległość, zwłaszcza prowadzony przez Internet. Z jednej strony znaczne
zróżnicowanie dróg docierania produktów do nabywców pozwala wybrać praktycznie
każdemu odbiorcy najkorzystniejszą z jego punktu widzenia formę nabywania produktów, z
drugiej jednak strony stawia przed nimi nowe wyzwania. Sprostanie im decyduje o
zadowoleniu z dokonanych zakupów oraz pozwala uniknąć wielu pułapek, jakie
niejednokrotnie zastawiają na odbiorców nieuczciwi producenci i handlowcy.
199 stron, B5, miękka oprawa
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy pocztą e-mail lub telefonicznie, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|