Dowiedz się, jak zdobyć rozgłos, nie płacąc za reklamę!
Książka jest przystępnym i zwięźle napisanym poradnikiem przeznaczonym dla
osób, które chciałyby zbudować pozytywny wizerunek siebie i swojej firmy. Zastosowanie
opisanych w niej technik ułatwi zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów,
rozpowszechnianie informacji o oferowanych im produktach i usługach oraz uzyskanie mocnej
pozycji w swojej branży.
Z tej książki dowiesz się:
- jak dotrzeć do mediów i wykorzystać je do działań promocyjnych bez
potrzeby płacenia za reklamę,
- jak udzielać wywiadów,
- jak budować sieci kontaktów,
- jak przygotować się do publicznego wystąpienia.
Spis treści
O autorce
Podziękowania
Przedmowa
Wstęp
Rozdział 1. Jak dotrzeć do mediów i stać się ich ulubieńcem
Rozdział 2. Jak udzielić wywiadu prasowego
Rozdział 3. Jak dotrzeć do swoich klientów za pośrednictwem radia
Rozdział 4. Jak zdobyć sławę dzięki wywiadom w telewizji
Rozdział 5. Trening przed wystąpieniem w mediach
Rozdział 6. Kreatywny networking i techniki marketingowe
Rozdział 7. Jak zbudować markę i rozwinąć działalność dzięki napisaniu książki
Rozdział 8. Jak zyskać rozgłos dzięki publicznym wystąpieniom
Rozdział 9. Jak zdobyć uznanie, pisząc artykuły
Rozdział 10. Jak wykorzystać Internet do zyskania rozgłosu i rozwinięcia
działalności
Źródła i zalecane lektury
Indeks
189 stron, A5, miękka oprawa